• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-18 15:59:56 följande:
    Kommer ni ihåg när MJ var med i Simpsons
    Har aldrig sett de när de gått på tv, men ja gissade på att han varit med så de va ju inte så svårt o hitta på youtube :)
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-18 18:13:13 följande:
    www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5659746...Efter Michaels död - La Toya Jackson gör Comeback."Ny video ska få fart på systerns avsomnade karriär"
    fast jag gillar inte La Toya  ,hon har varit väldigt ilojal mot sin bror {#lang_emotions_frown} som den intervjun som hon har gett innan då han anklagades för övergrepp mot barn  usch {#lang_emotions_cry} vad jag tycker illa om henne efter den .
    Måste visa världens finaste MJ dock  en sådan skulle jag vilja har men tyvärr för dyr för mig och det finns bara just denna docka också så helt unik i världen
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220465790756&ssPageName=ADME:B:WNA:GB:1123
  • Bevabus

Men, har du inte fått höra vad som låg bakom det uttalandet? :O
    Det har vi skrivit om här i tråden flera gånger till o med.

Hon var gift med en man som i tio år höll henne borta från hennes familj, misshandlade henne och manipulerade henne att göra massor av saker som hon inte ville.
    Han utpressade henne och sa "Om du inte uttalar dig om att MJ är pedofil så kommer jag att döda både Michael och Janet".
    Så hon gjorde ju hellre något som hon kunde ta tillbaka sen när världen fick reda på sanningen, än att låta hans kontakter mörda hennes syskon. Och han var tydligen en väldigt mäktig man så han hade sina vägar...

Sen att La Toya beter sig konstigt ibland ändå, te.x. nu under tiden då MJ har avlidit är ju en annan femma. Det enda jag vet är att hon lyckades rymma från den där mannen en dag och Tito hämtade henne. Hon flydde i pyjamasen ifall att mannen skulle komma hem och misstänka något, så om hon satt i pyjamasen så kunde han inte tro att hon skulle göra något. Han blev fälld, minns inte om han fick livstid eller något liknande..

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:40:56 följande:

fast jag gillar inte La Toya  ,hon har varit väldigt ilojal mot sin bror  som den intervjun som hon har gett innan då han anklagades för övergrepp mot barn  usch  vad jag tycker illa om henne efter den .Måste visa världens finaste MJ dock  en sådan skulle jag vilja har men tyvärr för dyr för mig och det finns bara just denna docka också så helt unik i världen cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll&item...:B:WNA:GB:1123
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:44:14 följande:
    så tycker det känns som hon ännu en gång ta chansen att dra nytta av sin brors olycka
    jo de kan jag hålla med om, men vill iaf se vad hon kan ge.. Men förstår inte varför hon ska ge sig in i sångkarriären efter sin brors död. Det är ju för fn bara och uttnyttja honom. Tänk om MJ såg detta =(
  • Bevabus

Här kan du se en intervju där hon berättar om det som hände

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:44:14 följande:

så tycker det känns som hon ännu en gång ta chansen att dra nytta av sin brors olycka
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-18 18:47:49 följande:
    Men, har du inte fått höra vad som låg bakom det uttalandet? :ODet har vi skrivit om här i tråden flera gånger till o med.Hon var gift med en man som i tio år höll henne borta från hennes familj, misshandlade henne och manipulerade henne att göra massor av saker som hon inte ville.Han utpressade henne och sa "Om du inte uttalar dig om att MJ är pedofil så kommer jag att döda både Michael och Janet".Så hon gjorde ju hellre något som hon kunde ta tillbaka sen när världen fick reda på sanningen, än att låta hans kontakter mörda hennes syskon. Och han var tydligen en väldigt mäktig man så han hade sina vägar...Sen att La Toya beter sig konstigt ibland ändå, te.x. nu under tiden då MJ har avlidit är ju en annan femma. Det enda jag vet är att hon lyckades rymma från den där mannen en dag och Tito hämtade henne. Hon flydde i pyjamasen ifall att mannen skulle komma hem och misstänka något, så om hon satt i pyjamasen så kunde han inte tro att hon skulle göra något. Han blev fälld, minns inte om han fick livstid eller något liknande..Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:40:56 följande:
    Jag tkr så synd om henne, är det inte samma man som hon gifte sig med när hon var så ung? som man fick se på Jacksons: an american Dreams?
  • Bevabus

Hur menar du att hon utnyttjar honom genom att sjunga efter hans död? Hon hade ju en sångkarriär för länge sen också....
    Hon ska ju göra något för att hylla sina syskon tydligen.

Brooke skrev 2009-08-18 18:48:44 följande:
    jo de kan jag hålla med om, men vill iaf se vad hon kan ge.. Men förstår inte varför hon ska ge sig in i sångkarriären efter sin brors död. Det är ju för fn bara och uttnyttja honom. Tänk om MJ såg detta =(
  • Bevabus

Det var väl bara Rebbie som gifte sig i An American Dream? Jag kanske minns fel..

Iaf, LaToya har bara gift en gång och det var med Jack Gordon

Brooke skrev 2009-08-18 18:51:41 följande:
    Jag tkr så synd om henne, är det inte samma man som hon gifte sig med när hon var så ung? som man fick se på Jacksons: an american Dreams?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson