• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Idag var jag o sonen inne på Lindex.. Rätt som de va så spelades MJ - The way u make me feel. Sonen stannar upp o säger åt mig att lyssna på musiken (på hans sätt då ) Pretty cute

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 15:54:35 följande:
    Surt med soc Btw.. Vad jobbar du med?
    Jobbar inte nu, annars hade jag inte gått på soc. Levde på sparade pengar ett halvår för att slippa dom, 3000 i månaden när räkningarna var bet. Hellre det kan jag säga.
    Har kört lastbil innan jag fick barn.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-20 15:58:30 följande:
    Jobbar inte nu, annars hade jag inte gått på soc. Levde på sparade pengar ett halvår för att slippa dom, 3000 i månaden när räkningarna var bet. Hellre det kan jag säga. Har kört lastbil innan jag fick barn.
    Coolt med lastbil
    Jag jobbar inte heller. Går hemma med vårdnadsbidrag med minstingen året ut. Inget du har funderat på?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-20 15:36:53 följande:
    Jag tror inte det är så smart eftersom jag har en fläkt i taket :O och som är på 24/7..
    Häng fast affisherna i fläkten så flyger MJ...  MJ fläktar Brooke
    Haha... Fan va dryg ja e
  • beadis
    Brooke skrev 2009-08-20 15:24:46 följande:
    men jag har REDAN BETALT!
    då borde det ju vara bra so jag förstår det, det står ju endast förskotts betalning gäller..det är väl det du har gjort
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-08-20 15:53:41 följande:
    Har dom dragit då? Det har dom inte gjort på mig... Hoppas jag får boken
    det står ju endast förskotts betalning, bäst för din del att maila o fråga...hade jag gjort iaf
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-20 16:39:23 följande:
    det står ju endast förskotts betalning, bäst för din del att maila o fråga...hade jag gjort iaf
    good idea
  • Rååsa Smurfen

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson