• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-20 11:10:21 följande:
    ni som har beställt moonwalk boken, från antikvariatet...fick ett mail från de idag...för jag avbeställde den igår, orkar inte vänta mer på den, dessutom har jag lånat den på biblioteket..behöver inte nödvändigtvis ha den själv...så här står det i mailet...det kanske gäller er med..Vi kommer att informera de som har beställningar hos oss när bokeninkommer och den kommer att sändas ut enligt ett kösystem. Endastförskottsbetalning gäller denna bok. Boken kommer att säljas slut vad viser nu. Betala inget till oss innan ni har fått bekräftelse på att erorder har reserverats.
    men jag har REDAN BETALT!
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:24:44 följande:

trist   barn är på allt , men banken kan i allafall öppna din dosa så blir det ett bekymmer mindre
    ja dom kan ju det.
    Men dom har fått för sig att mitt körkort inte är gilltigt bara för att det råkar vara en gnutta trasigt, ena k i körtkort är borta. Annars är det helt. Bara dom som sagt det.
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-20 15:27:33 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:24:44 följande: ja dom kan ju det. Men dom har fått för sig att mitt körkort inte är gilltigt bara för att det råkar vara en gnutta trasigt, ena k i körtkort är borta. Annars är det helt. Bara dom som sagt det.
    så dom vill inte öppna den då eller ?
  • mona83

Så det betyder att dom aktioner jag leder får jag hoppas att jag blir överbjuden på.
    Skit, leder ju moonwalk där ju och ingen E.T heller

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:32:09 följande:

så dom vill inte öppna den då eller ?
    Det vet jag inte upptäckte nyss att den var låst . Får testa i morron och hoppas på att det inte är nån gring som sitter där
  • mona83

Mina pengar räcker iaf till räkningarna, får ca 700 kvar. Viken tur. Slipper man ha liggandes

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-20 15:24:46 följande:
    men jag har REDAN BETALT!
    Har dom dragit då?
    Det har dom inte gjort på mig...
    Hoppas jag får boken
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-20 15:18:50 följande:
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 14:58:43 följande: Du kan få bjuda på den blåa, kommer inte ha råd med bägge 2 ser jag. Hade ju oturen att behöva börja på soc och nästa utbet får jag inte förän i mitten på nästan månad...blir ju kul. Räknade ju med pengar i början, kommer ju efter med räkningar med ju. Skit. Spelar ju iofs ingen roll för mina, ursäka språket, jävla piss ungar har låst min internetbank dosa....Låg ändå i bokhyllan.
    Surt med soc
    Btw.. Vad jobbar du med?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson