• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 16:01:42 följande:
    Coolt med lastbil Jag jobbar inte heller. Går hemma med vårdnadsbidrag med minstingen året ut. Inget du har funderat på?
    Har långtradar kort, truck kort och hjullastar bok, så får köra allt det där.
    Har grunderna för bil, maskin och lastbils mek även grunderna för svets. Gammal fordons elev.
    Ne det kan man inte få om man är arbetslös, iaf inte här . Hade tänkt sökt det annars.
    Men funderar på om man kan söka vårdbidrag för Tobias, han pratar ju så dåligt. Är ju en sorts handikapp.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:04:25 följande:

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju
    50 kr la jag på den, så inget jätte högt pris alls
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:04:25 följande:

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju
    Buhu jag ville ju ha den * grinar så tårarna sprutar*
  • mona83

Alltså jag är lite arg och vill flytta bara för det. Första gången jag känner så trivs skit bra i lägenheten. Men hatar en jävla kärring i trappen som inte kan ett ord svenska....
    Har tvättstugan, hade bokat den, så när jag kommer dit är det färdig tvättad tvätt i en av maskinerna. Jag tar så klart ur den.
    Tro inte att kärringen kommer när jag håller på och ska dosera tvättmedel och börjar skälla på nått tjing tjong språk, inte första gången hon försöker prata med mig på SITT språk. Försöker ju få henne att fatta att jag har bokat den genom att peka på tavlan man bokar på. Men ne hon fortsätter på sitt språk.
    Sen så går hon och smäller igen dörren och sin lägenhetsdörr.
    Jag tycker hon är lite creepy, hon går och snokar i tvättstugan när andra tvättar. Har sett henne 1 gång.
    Borde ha sån tavla där bara den som har bokat kommer in, mkt bättre. Folk tar ju tvättstugan om man inte börjar prick när tvättiden börjar

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson