• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Åh earth song
    Vilken skiva finns den med på? Helt underbar. En som jag känner igen från barndomen

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-20 17:45:13 följande:
    Åh earth song Vilken skiva finns den med på? Helt underbar. En som jag känner igen från barndomen
    Älskar den, vilken text....
  • KikiBoo
    mona
    Du behöver inte ha jobb för o ansöka om vårdnadsbidrag. Enda krav att du tagit ut alla dina fpdagar. Och Tobias är för gammal. Barn från 1 upp till 3 får man gå hemma med vårdnadsbidrag. Plus att då får barnet inte gå på dagis.
    Mmmm Kanonbra radio juh

brooke
    Hade du haft blogg.se hade jag kankse kunnat hjälpa dig med musiken..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-20 17:45:13 följande:
    Åh earth song Vilken skiva finns den med på? Helt underbar. En som jag känner igen från barndomen
    History
  • mona83

Man får sån lust att dansa

Can you feel it, vilekn skiva?
    Älskar nog alla hans låtar tror jag

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 17:50:21 följande:
    monaDu behöver inte ha jobb för o ansöka om vårdnadsbidrag. Enda krav att du tagit ut alla dina fpdagar. Och Tobias är för gammal. Barn från 1 upp till 3 får man gå hemma med vårdnadsbidrag. Plus att då får barnet inte gå på dagis.Mmmm Kanonbra radio juh brookeHade du haft blogg.se hade jag kankse kunnat hjälpa dig med musiken..
    Jo det mpåste man ha här, stod att hade man inget jobb/arbetsgivare kunde man inte söka det. Från kommun till kommun.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 17:50:48 följande:
    History
    den ska jag ju köpa, vad bra
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-20 17:50:52 följande:
    Man får sån lust att dansa Can you feel it, vilekn skiva? Älskar nog alla hans låtar tror jag
    En skiva med The Jacksons
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-20 17:52:02 följande:
    Jo det mpåste man ha här, stod att hade man inget jobb/arbetsgivare kunde man inte söka det. Från kommun till kommun.
    Men fan va ruttet Klaga!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson