• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

va dålig jag har vart att skriva här dem senaste tre dagarna, den här tråden börjar nog dö ut lite för mig känns det som

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-20 18:54:39 följande:
    va dålig jag har vart att skriva här dem senaste tre dagarna, den här tråden börjar nog dö ut lite för mig känns det som
    Har kännt så för mig oxo ibland...

Försvann oxo.. Läste bok för kidsen. Och tränat på alfabetet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Ja vi har ju liksom gått igenom typ allt om MJ nu finns inte så många nya klipp. Det enda som kan diskuteras är nyheter men det lär ju vara över snart när han är begraven och Murray åtalad.

BooBoo skrev 2009-08-20 18:57:28 följande:
    Har kännt så för mig oxo ibland...Försvann oxo.. Läste bok för kidsen. Och tränat på alfabetet
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-08-20 19:20:24 följande:
    Ja vi har ju liksom gått igenom typ allt om MJ nu finns inte så många nya klipp. Det enda som kan diskuteras är nyheter men det lär ju vara över snart när han är begraven och Murray åtalad.
    Hoppas vi håller kontakten alla vi som har skrivit. Dem som jag har sett mest är väl.
    Du Berverly, BooBoo, Rååsa Smurfar, jag själv, Mona. Det är vi jag kan komma på.. Någon mer som jag har glömt? :O känns som om jag har glömt någon mer :O
  • Bevabus

3barnsmamma också

Brooke skrev 2009-08-20 19:29:25 följande:
    Hoppas vi håller kontakten alla vi som har skrivit. Dem som jag har sett mest är väl.Du Berverly, BooBoo, Rååsa Smurfar, jag själv, Mona. Det är vi jag kan komma på.. Någon mer som jag har glömt? :O känns som om jag har glömt någon mer :O
  • KikiBoo

Ni är jue så trevliga här inne..

O MJ ser inte rädd ut när han Clintan hålleri bebin ju

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Eller hur det är trevligt att snacka med er, kanske vi kan starta en sån där medlemsgrupp?

BooBoo skrev 2009-08-20 19:35:40 följande:
    Ni är jue så trevliga här inne.. O MJ ser inte rädd ut när han Clintan hålleri bebin ju
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson