• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Kibell
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:53:08 följande:
    vet ni vad jag har listat ut..det börjar kl 17:00... fan va smart jag är
    Vad börjar kl.17? Begravningen? Satt och funderarde på om det kunde vara den. Men på Expressen står det att efter minnescermonin ska det bli begravning för det närmsta.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:57:21 följande:
    Någonslags minnestund är det väl som börjar snart på aftonbladets länk
    Haha jaha..nej så är det troligtvis nog inte
  • Envis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:56:11 följande:
    ja, av NÅGON anledning sitter de ju i kyrkan just nu..inte ska de väl sitta där till i morgon kväll (svenska tid)
    Är ni säkra på att det är en kyrka..? Jag tycker mer det ser ut.. som en stor sal..

Finns två platser att sitta vid där fram.. Får lite presskonference-känsla av det hela.. Det är ju AP(Associated Press) som filmar.. Kanske är det nåt annat som kommit in, som inte ens har med Michael att göra?
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 16:59:25 följande:
    Haha jaha..nej så är det troligtvis nog inte
    men varför sitter det hundratals människor i den där kyrkan?
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:59:07 följande:
    jag har två huliganer ute i trädgården springandes och den minsta terroristen försöker lära sig gå just nu plus att han har just idag kommit på att klättra upp i soffan är väldigt spännande
    Åh då har du at hitta på :) min son sitter just nu i sin lilla stol och tittar på tv och sambon kom precis hem, så det är väldax att börja med middag..eller...man kanske ska låta honom fixa det idag så jag kan sitta här och hålla mig uppdaterad ;P
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 17:00:24 följande:
    men varför sitter det hundratals människor i den där kyrkan?
    jag vet inte, men jag får det inte till att se ut som någon kyrka direkt...
  • Kibell
    Envis skrev 2009-07-06 17:00:19 följande:
    Är ni säkra på att det är en kyrka..? Jag tycker mer det ser ut.. som en stor sal..Finns två platser att sitta vid där fram.. Får lite presskonference-känsla av det hela.. Det är ju AP(Associated Press) som filmar.. Kanske är det nåt annat som kommit in, som inte ens har med Michael att göra?
    Nä nu blev jag osäker om det är ens en kyrka...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 17:01:12 följande:
    Åh då har du at hitta på :) min son sitter just nu i sin lilla stol och tittar på tv och sambon kom precis hem, så det är väldax att börja med middag..eller...man kanske ska låta honom fixa det idag så jag kan sitta här och hålla mig uppdaterad ;P
    min man kom precis hem med..tänkte att han kunde ta hand om barnen just nu..bra ide va?
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 17:03:18 följande:
    min man kom precis hem med..tänkte att han kunde ta hand om barnen just nu..bra ide va?
    äh vi låter gubbarna fixa mat och allt annat som ska fixas med barnen :D
  • beadis

nu är klockan 4 över...det verkar inte hända ngt, de kanske tycker det är kul att samlas såhär i USA

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson