• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 17:22:01 följande:
    ja, men vi ses här i morgon då eller? kommenterar det vi ser...allihopa..ha det gott...vi ses i monkommer iförsig in senare ikväll med
    ja det gör vi :) måste ju flabba vidare om MJ
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 10:41:03 följande:
    hur kommer det sig att jag har missat denna låt, väldigt vacker
    " target="_blank">

mmm väldigt fin.
    Sorlig bild Bilden finns med i Historyboken..
    Jag tror heller inte på alla anklagelser. Har aldrig gjort.
    Min farsa har aldrig förstått varför jag gillar Michael. Han tror på ALLT som står i tidningarna
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Dior

Det är ingen som vet mar än han själv...så folk ska egentligen inte snacka om det dom inte vet och inte tro på allt som står i tidningar och på nätet

Jag tror definitivt inte på allt som har sagts om honom...

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-06 10:52:25 följande:
    Vilken Michael-låt lyssnar ni mest på nu? Jag lyssnar igenom alla mina favoriter innan jag ska somna men favoriten nu är nog "In the closet". Helt jäkla underbar att dansa till också. Älskar soundet.
    Ja In the Closet är grym. Videon likaså. My my Dansade alltid till den som liten. Dansade för syrran. Varenda litet MJ move skulle SITTA. Träning träning träning.
    Men låten For all time går i ett här. Men även hans gamla hits från Thriller och Off the wall. I like thoose. P.Y.T. , Off the wall, Dirty Diana, SMOOTH CRIMINAL (älskar även den videon.. och filmen, hihi) Blood is on the dancefloor, You rock my world, They don't care about us, D.S , Why you wanna trip on me...  m.m .

Har ni några låtar som ni inte tycker är så där jäääättebra?
  • Bevabus

gör så du

guild skrev 2009-07-06 16:52:54 följande:
    haha...kopierar den tror jag
  • Bevabus

Aa Dirty Diana är sååå bra! Nästan en rockballad, älskar MJ:s röst i den

Aarå det finns en hel del MJ låtar jag tycker är rätt tråkiga, sådär så att det liksom aldrig riktigt händer nåt i dom. Te.x. "Girlfriend"

BooBoo skrev 2009-07-06 17:30:01 följande:
    Ja In the Closet är grym. Videon likaså. My my Dansade alltid till den som liten. Dansade för syrran. Varenda litet MJ move skulle SITTA. Träning träning träning.Men låten For all time går i ett här. Men även hans gamla hits från Thriller och Off the wall. I like thoose. P.Y.T. , Off the wall, Dirty Diana, SMOOTH CRIMINAL (älskar även den videon.. och filmen, hihi) Blood is on the dancefloor, You rock my world, They don't care about us, D.S , Why you wanna trip on me...  m.m . Har ni några låtar som ni inte tycker är så där jäääättebra?
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:44:17 följande:
    10:00-11:20 Top 10 Michael Jackson MTV 14:10-16:35 Jacksons: An american dream del 1 TV4 16:00-18:00 The king of pop MTV 18:00-19:00 Greatest moments MTV 16:35-18:30 Jacksons: An american dream del 2 TV4 19:00-19:35 Minnescermoni TV4+ 19:00-20:00 Top 10 tribute MTV 19:35 – framåt Minnescermoni TV4 20:00-22:00 The king of pop (repris) MTV 19:30-22:00 The dangerous tour TV4 22:00-23:00 Greatest moments (repris) MTV 22:40-23:40 Not for sale TV4 23:00-00:00? Top 20 tribute MTV Mitt schema för morgondagen. Har fullt upp
    TACK!
    Imorrn flyttar jag hem till mor o far o kollar på tvn. Papa i huset får ha kidsen. I need some egen tid
    Har sett hala American Dream.. Mkt mkt mkt bra
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:47:09 följande:
    jag kommer banda precis allt med michael imorn, så det är bara att vlja o vraka av det du vill ha jag addar dig och boo boo på msn på Onsdag
    Jag behöver väl inte istta vid datorn på ons? Vi kankse kan ta't på tors. Kommer inte va hemma imorrn. If u know what I mean{#lang_emotions_tongue_out}
  • Bevabus

Haha näerå, jag är inloggad på msn varenda dag så det är bara att du loggar in när du får tid

BooBoo skrev 2009-07-06 17:45:01 följande:
    TACK! Imorrn flyttar jag hem till mor o far o kollar på tvn. Papa i huset får ha kidsen. I need some egen tid Har sett hala American Dream.. Mkt mkt mkt bra

Jag behöver väl inte istta vid datorn på ons? Vi kankse kan ta't på tors. Kommer inte va hemma imorrn. If u know what I mean
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson