• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:22:21 följande:
    Va fan nu missade jag ju det!!! Du får vara snabbare med att säga till
    det var verkligen inte mkt att missa
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:26:49 följande:
    tv4 direktsänder minnesstunden!!!! tvplaneten.se/1.322622
    Va skönt att se...jag lämnade en kommentar också
  • beadis

nu var det ngn som sa Good morning i bakgrunden....ja, det är ju morgon i L.A

• beadis
    Dior skrev 2009-07-06 16:25:24 följande:
    www.eonline.com
    Såg ni Larry Kings show som visades på den länken..där de tror att MJ skygga gick förbi..ja, vem vet?

de hade iaf gjort det spännande med musik o allt
  • Bevabus

kom ihåg nu bara att tiderna för konserten och programmen med michael på tv4 kommer att ändras eftersom att de lägger in minnescermonin. inte för att vi klagar, haha!

• beadis
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:32:48 följande:
    kom ihåg nu bara att tiderna för konserten och programmen med michael på tv4 kommer att ändras eftersom att de lägger in minnescermonin. inte för att vi klagar, haha!
    Nej, vi klagar verkligen inte
    Det stod såhär på tv-planeten

Han kommer att ligga på samma scen där han repeterade sin comeback två dagar innan han dog. Jag tror det kommer att bli en show, säger Fredrik Strage.
  • Bevabus

Fredrik Strage, som i sin kritikerrosade bok Fans bland annat skriver om hängivna Michael Jackson-beundrare, summerar förväntningarna:
    - Det blir inte en lugn minnesstund, mer ett spektakel. Han kommer att ligga på samma scen där han repeterade sin comeback två dagar innan han dog. Jag tror det kommer att bli en show, säger Fredrik Strage.

Undrar om Michaels kista trots allt kommer finnas på minnescermonin? :S fattar inte vad han annars skulle mena med att han kommer ligga på scenen...

• beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:34:10 följande:
    Nej, vi klagar verkligen inte Det stod såhär på tv-planeten Han kommer att ligga på samma scen där han repeterade sin comeback två dagar innan han dog. Jag tror det kommer att bli en show, säger Fredrik Strage.
    så han kommer att vara på scenen? Trodde att de inte skulle ha kistan på scenen
  • beadis

Beverly...du skrev under samma minut som jag, precis samma sak

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson