• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Dior
    Bevabus skrev 2009-07-06 16:51:36 följande:
    Jag har inga barn att ta hand om så jag kommer sitta klistrad framför inspelningsknappen haha
    Då har du en dag att se framemot :) bara njut säger jag när en annan får jaga sin son m.m
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:53:08 följande:
    vet ni vad jag har listat ut..det börjar kl 17:00... fan va smart jag är
    vadå?
  • Trollet Ludenben
    Dior skrev 2009-07-06 16:53:44 följande:
    Då har du en dag att se framemot :) bara njut säger jag när en annan får jaga sin son m.m
    ha, jag säger det samma... i denna stund önskar jag att min son var några år äldre och kunde klara sig mer själv. När morgondagen är över med allt detta så vill jag gärna ha tillbax sonen till denna åldern igen
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 16:53:44 följande:
    samma här...här jagas det, även om det ser ut som om jag hinner skriva massor..men det springs mellan väldigt
  • Dior

Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 16:55:01 följande:

ha, jag säger det samma... i denna stund önskar jag att min son var några år äldre och kunde klara sig mer själv. När morgondagen är över med allt detta så vill jag gärna ha tillbax sonen till denna åldern igen
    hahaha :)
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 16:54:58 följande:
    vadå?
    ja, av NÅGON anledning sitter de ju i kyrkan just nu..inte ska de väl sitta där till i morgon kväll (svenska tid)
  • Trollet Ludenben
    Dior skrev 2009-07-06 16:55:50 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-06 16:55:01 följande: hahaha :)
    eller så kunde han va bebis som minsta sonen...
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:55:21 följande:
    samma här...här jagas det, även om det ser ut som om jag hinner skriva massor..men det springs mellan väldigt
    Min son leker med sina bilar just nu och kommer till mig när det ska sättast fast ngt hjul eller ngt :D
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 16:56:11 följande:
    ja, av NÅGON anledning sitter de ju i kyrkan just nu..inte ska de väl sitta där till i morgon kväll (svenska tid)
    Någonslags minnestund är det väl som börjar snart på aftonbladets länk
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 16:57:14 följande:
    Min son leker med sina bilar just nu och kommer till mig när det ska sättast fast ngt hjul eller ngt :D
    jag har två huliganer ute i trädgården springandes och den minsta terroristen försöker lära sig gå just nu

plus att han har just idag kommit på att klättra upp i soffan är väldigt spännande
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson