• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Envis

Cnn börjar sända kl 18 i morgon svensk tid:

"Thank you for contacting CNN.
    Complete live coverage on CNN of The Michael Jackson Memorial Service begins on Tuesday at 12:00 pm and replays at 4:00 pm and 7:00 pm. All times are ET and subject to change.
    This will also be airing on CNN.com and will start at 6pm on Tuesday in Stockholm."

(Mailade dem innan tv4 gick ut o sa de skulle sända)

• Envis
    Trollungen08 skrev 2009-07-06 19:04:25 följande:
    kan du länka?
    Du får gå till tv på aftonbladet, så har de nog en ruta där att klicka på
  • Envis
    Envis skrev 2009-07-06 19:08:44 följande:
    Du får gå till tv på aftonbladet, så har de nog en ruta där att klicka på
    Fast det är inte så mkt att se.. Just nu filmar de utanför arenan och det enda som syns är några stackars journalister..
  • guild
    Envis skrev 2009-07-06 18:48:09 följande:
    Nu visar de fans som kommer i bilar för o hämta biljetter till i morgon (livelänken på aftonbladet). Inte så många bilar än dock..
    jag hittar inte livelänken.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Brooke
    Envis skrev 2009-07-06 19:10:21 följande:
    Fast det är inte så mkt att se.. Just nu filmar de utanför arenan och det enda som syns är några stackars journalister..
    jag hittar det inte =/
  • Envis
    guild skrev 2009-07-06 19:12:36 följande:
    jag hittar inte livelänken.
    Länken verkar inte finnas kvar.. Jag har låtit det då sedan det började sändas.. (Även när ryska och amerikanska presidenterna råkade visas istället). Och nu sänder de utifrån arenan igen.. Går inte att länka det..
  • Envis

Och nu råkade jag trycka bort det, så nu hittar jag det inte helelr igen...

• Dior

Jag tycker att det är konstigt att Sverige först inte skulle sända, tro ju att resten av världen kommer att sända det...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson