• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Bara för att Joseph inte lyckades så tar han till barnens talang.. För att tjäna Pengar =( Suck.. Stackars michael =(

• stockrosen

Okej,, jag tyckte att du skrev om poliseskort. Blev lite nyfiken....

Jag tv på och mår nästan dåligt av att se filmen.....

• stockrosen

Men för helvete...han är ju inte klok dendär farsan........nääää

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 15:18:24 följande:

Bara för att Joseph inte lyckades så tar han till barnens talang.. För att tjäna Pengar =( Suck.. Stackars michael =(
    och de andra barnen
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 15:22:28 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 15:18:24 följande:
    och de andra barnen
    Mest synd om Michael. Det var han som var ledmotivet. Sen när han bestämde sig för att fortsätta själv så blev det ännu värre.. Men Michael stod på sig och sa ifrån..

MEn va äre nu? EN svart bil plus två män som står och snackar :O
  • mia80j

Jag låter säkert som en idiot nu men jag har gråtit varje dag sen jag fick reda på att han lämnat oss är så ledsen. Han har betyt så mycket för mig under min barndom och vuxen liv. Inte många som förstår hur mycket han betyt för mig. hade en jobbig barndom med en pappa som drack jämt och slog oss, jag kände väl igen mig i honom så jag tog till mig hans musik som jag satt dagligen och grät och kände mig ensam, Michael jackson var den enda som "fanns" där för mig när jag var liten.
    Blev retad i skolan också på grund av att jag gilla michael jackson men jag stod på mig!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson