• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Mrs Ru Barb

Såg just att de ledde in en massa små hästar, de gick på en lång rad helt utan grimmor, så det är nog cirkus hästar. Misstänker att det var ponnies, då de såg ganska små ut, vita och svartvita var det 10-15 stycken. Å så en svart större kraftigare, som reds in.....

• Bevabus

Nja, jag bandar väl när de går första gången. Varför skulle jag banda samma program två gånger?
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 14:16:32 följande:

Ska du spela in repriserna oxå?
  • Bevabus

Oj! Undrar vad de ska göra med dem? Min dröm är ju att kistan ska föras fram som de gjorde med Diana och då behöver man ju hästar....men man får ju inte hoppas för mkt. Kistan lär väl inte ens vara där :/
    Mrs Ru Barb skrev 2009-07-07 14:18:43 följande:

Såg just att de ledde in en massa små hästar, de gick på en lång rad helt utan grimmor, så det är nog cirkus hästar. Misstänker att det var ponnies, då de såg ganska små ut, vita och svartvita var det 10-15 stycken. Å så en svart större kraftigare, som reds in.....
  • Mrs Ru Barb

På aftonbladet kan mas se direkt från Staples center just nu (ja sen igår faktiskt). Man ser att det senaste timman varit en del rörelse där!

• Mrs Ru Barb
    Bevabus skrev 2009-07-07 14:19:48 följande:
    Oj! Undrar vad de ska göra med dem? Min dröm är ju att kistan ska föras fram som de gjorde med Diana och då behöver man ju hästar....men man får ju inte hoppas för mkt. Kistan lär väl inte ens vara där :/Mrs Ru Barb skrev 2009-07-07 14:18:43 följande:
    Det var min tanke oxå, men det såg de väl små ut för att göra, men å andra sidan så var de ju ganska många.......
  • Bevabus

hm..konstigt om de skulle ha med det i själva showen, undrar vad de är till för :S aja, time will tell
    Mrs Ru Barb skrev 2009-07-07 14:22:50 följande:

Det var min tanke oxå, men det såg de väl små ut för att göra, men å andra sidan så var de ju ganska många.......
  • beadis

den är ju mkt bättre än jag kunde tänka mig
    kul o se hur de träffats, sen kommer ju barnen...och MJ såklart

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 14:18:16 följande:

den här Micheal jackson : An AMerican Dream finns den på dvd???
    den fanns på youtube i går i af
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson