• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • alexma

Har ni sett att de visar på 4+ redan från 18.10?

Tänkte bara tala om det ifall ni missat ( har ni troligen inte)

Jag ska ta hand om mina barn nu fram till dess men sedan spenderar jag nog kvällen framför tv:n.

Ta hand om er.

• Bevabus

Jag sitter o tänker när jag ser filmen "OM de bara visste då vilken superstjärna de skulle få som barn, en sådan unik person..."

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 14:29:06 följande:
    den är ju mkt bättre än jag kunde tänka mig kul o se hur de träffats, sen kommer ju barnen...och MJ såklart
  • Bevabus

18:10?? :S vart står det? oj tack för att du sa det!

alexma skrev 2009-07-07 14:30:15 följande:
    Har ni sett att de visar på 4+ redan från 18.10?Tänkte bara tala om det ifall ni missat ( har ni troligen inte)Jag ska ta hand om mina barn nu fram till dess men sedan spenderar jag nog kvällen framför tv:n.Ta hand om er.
  • alexma
    Bevabus skrev 2009-07-07 14:30:31 följande:
    Jag sitter o tänker när jag ser filmen "OM de bara visste då vilken superstjärna de skulle få som barn, en sådan unik person..."
    Tänk bara på vad Joseph egentligen är för figur...
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 14:31:14 följande:
    Såg dä oxå.. :O
  • alexma
    Bevabus skrev 2009-07-07 14:31:14 följande:
    Jag var inne nu och skulle rigga inspelning och såg då att de förlängt sändningen därifrån...
    Detta kommer bli en jobbig kväll.
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 14:30:31 följande:
    mmm..undrar om de fortfarande förstår vilken unik människa han var..kanske mamman men pappan?
  • alexma

naku penda piya
    naku taka piya
    mpensiwe
    Rest in peace MJ

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson