• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:25:20 följande:
    jag börjar gråta varje gång kistan hamnar i bild
    jag med
  • Brooke

Jag kommer gråta när någon av artiseterna sjunger. Tror någon av dem skulle sjugna You are not alone :'( OMG Då kommer jag störtböla.. Känner att de börja komma nu... Oj.. BIlarna på andra sidan har typ stannat :O

• Bevabus

Äsch, de som kommenterar på tv4+ har ju inte en aning om vad de pratar om. Säger att han och Brooke Shields bara var vänner när Michael faktiskt har berättar i intervjuer att de dejtade ett bra tag!

• Eisa

Har sett de där två Jacksonfilmerna på fyran nu. Fy vad bra de var! *gråter lite*

• Brooke
    Eisa skrev 2009-07-07 18:30:55 följande:
    Har sett de där två Jacksonfilmerna på fyran nu. Fy vad bra de var! *gråter lite*
    Håller med.. Jag har dock inte börjat gråta än.. Men kommer nog göra dä när de sjunger..
  • Bevabus

Och nu säger de att han älskade skräck också. Han avskydde skräck. Han fattade ju inte ens själv varför han gjorde Thriller...

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson