• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

tv4+ har följt familjens och michaels bil, nu är de vid staples center där minnesceremonin ska hållas. Klockan 19 ändras det till tv4 och ja, hela ceremonin kommer visas.

reserverad skrev 2009-07-07 18:51:47 följande:
    Vad visar tv4 just nu? Kommer dom visa hela cermonien?
  • reserverad

Bra. Tack, jag är utomlands och kan inte se fyran.

Bevabus skrev 2009-07-07 18:52:58 följande:
    tv4+ har följt familjens och michaels bil, nu är de vid staples center där minnesceremonin ska hållas. Klockan 19 ändras det till tv4 och ja, hela ceremonin kommer visas.
  • Zmoothie
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:47:37 följande:
    Han använde olika namn, vet dock inte hur :/
    Han hade rätt mycket pengar och inflytande också, det är nog tyvärr inte jättesvårt att hitta någon som det är ganska lätt att "övertala" om man heter Michael Jackson.
    Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • Bevabus

precis, många människor skulle ju göra allt för honom. allt som han bad, bara för att han var han

Zmoothie skrev 2009-07-07 18:53:47 följande:
    Han hade rätt mycket pengar och inflytande också, det är nog tyvärr inte jättesvårt att hitta någon som det är ganska lätt att "övertala" om man heter Michael Jackson.
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:51:58 följande:
    Även fast allt känns hemskt o sorgligt så är jag grymt tacksam gentemot Jacksons familj, att de låter allmänheten se så pass mycket. De ger honom verkligen det avslutet han skulle ha velat ha och förtjänade. Mitt hjärta går ut till dem mer än någonsin nu.
    Hmmmm
    Jag är nog mer egoistisk. Känner mig inte speciellt tacksam....det är deras skyldighet på något sätt. Har de (= pappa) gjort honom till stjärna så skall de begrava honom som stjärna.
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:54:27 följande:
    precis, många människor skulle ju göra allt för honom. allt som han bad, bara för att han var han
    jo men ändå. Det ar ju farlig medicin!
  • Brooke
    reserverad skrev 2009-07-07 18:51:47 följande:
    Vad visar tv4 just nu? Kommer dom visa hela cermonien?
    efter nyheterna...
  • reserverad

Vaaa??? Ska dom ta brejk för nyheterna? hur länge då?

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 18:55:55 följande:

efter nyheterna...
  • Bevabus

Åhh va dryg personen är som sitter o frågar korkade frågor. "Gick han ut o sa att det skulle bli hans sista turné?".
    1. Man hör att det är kallprat
    2. Det är så självklara frågor ibland att han som frågar dem gör sig själv dum
    3. De flesta som kollar har koll på Michael. Det är dem som är intresserade av han som kollar och de vet redan svaren på dessa frågor.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson