• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Dior

tur att gubben ska sticka till sin mamma snart och snart ska sonen äta kvällsmat och läggas...kan man fälla tårar utan att ngn sitter och glor på en

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:36:45 följande:
    Och nu säger de att han älskade skräck också. Han avskydde skräck. Han fattade ju inte ens själv varför han gjorde Thriller...
    vah? gilla han inte skräck?? :O
  • Zmoothie

*glider in lite*

Sitter också och tittar på TV4+. Men vilka är nötterna som kommenterar?! Det låter som Hans Wiklund och någon mer, de har ju inte mycket koll...

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • stockrosen

Jag är mest förbannad över att han överhuvudtaget kunde dö med all hjälp han hade omkring sig. Läkare, sjuksköterska etc (fast hans sjuksköterska var väl ledig eller?) Hur fanken kunde han få i sig alla farliga mediciner utan att läkare reagerade???

• Brooke

Detta känns otroligt overkligt.. När man ser bilen åka mot Staples center :(

• Bevabus

Vilken tid resan tar, men det är väl längre till Centret än hem till Jacksons så..

Nu har jag mutat syrran med en glass för att hon ska dra till affären o köpa nåt åt mig. Orkar inte fixa mera mat ikväll.

• stockrosen
    Zmoothie skrev 2009-07-07 18:40:19 följande:
    *glider in lite*Sitter också och tittar på TV4+. Men vilka är nötterna som kommenterar?! Det låter som Hans Wiklund och någon mer, de har ju inte mycket koll...
    Ja, kunde det inte vart Ola L (wildkids) som skötte det hela? Han gillade MJså mkt.
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 18:42:15 följande:
    Jag är mest förbannad över att han överhuvudtaget kunde dö med all hjälp han hade omkring sig. Läkare, sjuksköterska etc (fast hans sjuksköterska var väl ledig eller?) Hur fanken kunde han få i sig alla farliga mediciner utan att läkare reagerade???
    Han fick medicin från alla olika håll han tog olika namn
  • Bevabus

Näe, han hatade skräckfilmer och att bli skrämd. Jag förstår honom, är likadan, vad är det för kul med att bli rädd liksom??

Jag länkade till intervjun där han säger det för nån dag sedan.
    Första gången han träffade Vincent Price så var han 11 år och började gråta för han trodde att det var samma man som i skräckfilmerna
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 18:38:33 följande:

vah? gilla han inte skräck?? :O
  • Bevabus

Eller hur, det låter som om de bara rabblar fakta som de har läst på typ dagen innan live-sändningen....och så låtsas de att den ena är värsta proffset om MJ. Jag har hört minst fyra saker nu som är felaktiga. Såna där små detaljer som bara riktiga fans känner till, vi alltså

Zmoothie skrev 2009-07-07 18:40:19 följande:
    *glider in lite*Sitter också och tittar på TV4+. Men vilka är nötterna som kommenterar?! Det låter som Hans Wiklund och någon mer, de har ju inte mycket koll...
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson