• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • guild

tänk vilka kort hon har tagit...wooow !

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • guild

är så glad fört hennes skull. För hon har älskat honom sedan hon kunde gå. Vilket minne för livet.

• Bevabus

Va konstigt det kommer bli att se Dangerous konserten sen, Michael helt levande...och nu ser man hans dödskista....för underligt för att vara sant :S

• Dior
    guild skrev 2009-07-07 19:05:53 följande:
    tänk vilka kort hon har tagit...wooow !
    dom skulle jag vilja se :)
  • Bevabus

Kan han inte titta upp från pappret nån gång, ser inte ut som han menar det han säger annars..

• guild
    Dior skrev 2009-07-07 19:09:43 följande:
    dom skulle jag vilja se :)
    får lägga in här sedan, när hon kommit hem till san francisco och mejlat över till mig.
  • Atamon
    Zmoothie skrev 2009-07-07 18:40:19 följande:
    *glider in lite* Sitter också och tittar på TV4+. Men vilka är nötterna som kommenterar?! Det låter som Hans Wiklund och någon mer, de har ju inte mycket koll...
    Är det inte Ronny Svensson och Fredrik Strage som kommenterar?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson