• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 18:44:07 följande:

Han fick medicin från alla olika håll han tog olika namn
    Ja, men hur då? Ringde han runt då eller? Han kan ju knappast gått dit och utgett sig vara någon annan?
    Jag förstår inte.
  • Bevabus

Han använde olika namn, vet dock inte hur :/

stockrosen skrev 2009-07-07 18:46:50 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 18:44:07 följande:
    Ja, men hur då? Ringde han runt då eller? Han kan ju knappast gått dit och utgett sig vara någon annan?Jag förstår inte.
  • Zmoothie
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:46:12 följande:
    Eller hur, det låter som om de bara rabblar fakta som de har läst på typ dagen innan live-sändningen....och så låtsas de att den ena är värsta proffset om MJ. Jag har hört minst fyra saker nu som är felaktiga. Såna där små detaljer som bara riktiga fans känner till, vi alltså
    Nej, precis. Kunde de inte letat upp någon med lite kunskap/som faktiskt gillade MJ *innan* att kommentera?
    Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • stockrosen
    Bevabus skrev 2009-07-07 18:47:37 följande:
    Han använde olika namn, vet dock inte hur :/
    Jag blir så frustrerad över att det kunde ske.

Någonstans hoppades jag att det hela skulle vara en fejk. Men det är nog inte det.
  • Bevabus

Eller hur, vi borde vara de som kommenterar, inte dem

Zmoothie skrev 2009-07-07 18:48:08 följande:
    Nej, precis. Kunde de inte letat upp någon med lite kunskap/som faktiskt gillade MJ *innan* att kommentera?
  • Bevabus

mm man är så chockad

stockrosen skrev 2009-07-07 18:49:29 följande:
    Jag blir så frustrerad över att det kunde ske.Någonstans hoppades jag att det hela skulle vara en fejk. Men det är nog inte det.
  • reserverad

Vad visar tv4 just nu? Kommer dom visa hela cermonien?

• Bevabus

Även fast allt känns hemskt o sorgligt så är jag grymt tacksam gentemot Jacksons familj, att de låter allmänheten se så pass mycket. De ger honom verkligen det avslutet han skulle ha velat ha och förtjänade. Mitt hjärta går ut till dem mer än någonsin nu.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson