Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:42:46 följande:
    Kan inte glädjas
    " target="_blank">

så fin  hyllning till Michael kunde inte låta bli att gråta när jag lyssnade på den
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-07-12 02:41:16 följande:
    Petra med små skrev 2009-07-11 01:41:31 följande: Har ni länkat det klippet tidigare?Har gett upp tanken på att hinna läsa ikapp. När jag har hunnit i kapp lite grann så har ni hunnit skriva lika många sidor till
    här http://www.aftonbladet.se/webbtv/
  • Rååsa Smurfen
    Sandra Örebro skrev 2009-07-15 12:13:31 följande:
    Michael själv är med i hela filmen.. Det är bitar från hans liv. Just nu är det då han blir jagad genom en stad han gömmer sig och sen är det tre barn två killar och en tjej som beundrar honom. Det är samma barn som är med i Smooth Criminal.. Vet inte hur jag ska berätta för att inte avslöja för mkt
    men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-15 13:14:29 följande:
    men jag läste någonstans att det inte är michael själv i filmen utan nån som gestalta han ???
    tror det var i en auktion på tradera ,men ser nu när kolla runt att det ser mer jag ju att det inte är så :) tänkte först köpa den men när jag läste att det inte var han så ville jag inte ,men nu ska absolut köpa den
  • Rååsa Smurfen
    AllieF skrev 2009-07-15 18:55:56 följande:
    Om ni inte förstår så är det jag som har gjort den. :)
    åh vad fin den var  så känslosam slut
  • Rååsa Smurfen

kollade just på den video ,var fin tycker jag

Nåt jag tycker känns hemskt är när jag sitter där o söker klipp så ofta kommer det upp nåt riktigt hemskt som nån lagt in med michael för jävlas .

• Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-16 00:37:57 följande:
    kollade just på den video ,var fin tycker jag

e=relatedNåt jag tycker känns hemskt är när jag sitter där o söker klipp så ofta kommer det upp nåt riktigt hemskt som nån lagt in med michael för jävlas .
    länken igen
    ">

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson