• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

ladda inte upp nå hemska bilder bara

O jag får snart min thriller från -83 .. eller va de 82. Solen bränner sönder mina hjärnceller nu..
    Har visserligen den låten o flera andra låtar från skivan. Haft på kassett. Men min syrra hade sönder den när vi var små. Oooh vad arg jag blev. Ville bara spola ner henne i toaletten då{#lang_emotions_yell}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 13:36:45 följande:
    ladda inte upp nå hemska bilder bara O jag får snart min thriller från -83 .. eller va de 82. Solen bränner sönder mina hjärnceller nu..Har visserligen den låten o flera andra låtar från skivan. Haft på kassett. Men min syrra hade sönder den när vi var små. Oooh vad arg jag blev. Ville bara spola ner henne i toaletten då
    Nej klart inte.. Jag tkr inte om den bilden på honom då dem tog sista kortet på honom :'( Vart så j*vla förbannad att jag skrev till han som hade skrivit artikeln.. Men jag har inte fått något bekräftat eller någon ursäkt. De tycker väl inte att de gjorde fel som publicerade den =/
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-29 13:42:41 följande:
    woaw u did? Hoppas du får svar.
    Yes i did.. Men jag tror inte jag får något svar, jag skrev det samma dag som de hade publicerat den.. Men ska skriva en insändare till våran lokala tidning Nerikes Allehanda ( nu vet ni vart jag bor, fast det vet ni ju redan pga mitt nick *asg* smart jag är)
  • Neelah

Tyst, blyg och väldigt ödmjuk och omtänksam.

snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 10:36:39 följande:
    ohhh...nu är jag avis på riktigt, hur var han?
  • Brooke
    Neelah skrev 2009-06-29 13:49:40 följande:
    Han verkade tyst och blyg, men inte så himla blyg
    Ödmjuk och omtänksam kan jag TÄNKA MIG! :O
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 13:49:40 följande:
    ja just det..blyg sa han om sig själv med i klippet på youtube...
    GUD av jag önskar jag hade fått träffa honom...hur kommer det sig att du har träffat honom?
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 13:52:32 följande:

Han verkade tyst och blyg, men inte så himla blyg Ödmjuk och omtänksam kan jag TÄNKA MIG! :O
    och med en massa galen humor
    med tanke på hans påhitt i klippet på youtube
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 13:56:58 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 13:52:32 följande:
    och med en massa galen humor med tanke på hans påhitt i klippet på youtube
    jaaa verkligen.. Han hade galen humor i min dröm. Haha, han tog med sig till sin repetion av konserten då han va i LA, och i korridoren till där demskulle öva börja vi göra massa Crazy moves, och sen inne i rummet satt alla från hans konsert team och bara kollade på oss och satt nästan som statyer. De rörde sig i ett dugg och ingen av oss såg dem för vi hade så jädra kul :P
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:00:23 följande:

jaaa verkligen.. Han hade galen humor i min dröm. Haha, han tog med sig till sin repetion av konserten då han va i LA, och i korridoren till där demskulle öva börja vi göra massa Crazy moves, och sen inne i rummet satt alla från hans konsert team och bara kollade på oss och satt nästan som statyer. De rörde sig i ett dugg och ingen av oss såg dem för vi hade så jädra kul :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson