• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 14:08:59 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:00:23 följande:
    :D
  • Odella

Fan vad ledsen jag är över MJs bortgång. Är mer ledsen nu än jag var när jag först hörde om det. Det känns så jävla onödigt. Han hade ju den nya turnen, nytt album på g, han skulle återfå sin placering som nr 1. Så hände detta. MJ var ju min barndomsidol, jag älskade honom. Samt att alla på området där jag bodde lyssnade på honom och ville dansa som honom. Han hör till, liksom.

• beadis
    Odella skrev 2009-06-29 14:36:34 följande:
    Fan vad ledsen jag är över MJs bortgång. Är mer ledsen nu än jag var när jag först hörde om det. Det känns så jävla onödigt. Han hade ju den nya turnen, nytt album på g, han skulle återfå sin placering som nr 1. Så hände detta. MJ var ju min barndomsidol, jag älskade honom. Samt att alla på området där jag bodde lyssnade på honom och ville dansa som honom. Han hör till, liksom.
    Ja visst är det hjärtskärande...han var ju så ung fortfarande, han kunde levt i 30-40 år till
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 14:41:06 följande:
    Ja visst är det hjärtskärande...han var ju så ung fortfarande, han kunde levt i 30-40 år till
    MM verkligen, men följ min blogg.. Kommer Hedra vår King of pop en längre tid fram över =)
  • Kya
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:39:50 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162314... Jag tror att hans husläkare tog död på Michael, han hade puls när han hittades..
    jag har svårt att tro det. MJ tog död på sig själv, med sitt självsvält, sitt medicinmissbruk och genom att träna alldeles för hårt med tanke på hans fysiska hälsa. tragiskt nog. att läkaren fanns där med medicinerna spelar mindre roll, hade inte den här läkaren gjort det så hade någon annan som MJ hade betalat gjort det.
    27okt-08 tittade min lilla prins Filip ut :)
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:51:38 följande:

MM verkligen, men följ min blogg.. Kommer Hedra vår King of pop en längre tid fram över =)
    ska göra det

tänk om man kunde vrida klockan tillbaka ngr veckor
  • Brooke
    Kya skrev 2009-06-29 14:54:07 följande:
    jag har svårt att tro det. MJ tog död på sig själv, med sitt självsvält, sitt medicinmissbruk och genom att träna alldeles för hårt med tanke på hans fysiska hälsa. tragiskt nog. att läkaren fanns där med medicinerna spelar mindre roll, hade inte den här läkaren gjort det så hade någon annan som MJ hade betalat gjort det.
    vi har olika åsikter, jag tror att läkaren är skyldig på ett eller annat sätt..
  • Neelah

Genom en av hans kusiner...

snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 13:55:48 följande:
    ja just det..blyg sa han om sig själv med i klippet på youtube...GUD av jag önskar jag hade fått träffa honom...hur kommer det sig att du har träffat honom?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 14:54:35 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 14:51:38 följande:
    ska göra det tänk om man kunde vrida klockan tillbaka ngr veckor
    Några ÅR hellre.. isf.. Och sen förhindra det.. Eller okej några veckor blir bra... Om jag visste detta att han skulle dö, skulle jag söka upp Michael och försöka få honom att inse vissa saker.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson