• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    stockrosen skrev 2009-06-28 23:55:42 följande:
    Beverly: Tack för ditt svar. Jag läste i GT häromdagen att M vän eller psykolog...minns ej..har sagt att M avskydde sin far och började operera sin näsa för att hans far också hade en stor näsa och Michael inte ville tänka på honom eller "se" honom varje gång han tittade sig i spegeln. Det är ju bara vad tidningen skriver och jag blev så illa berörd av detta. Men självklart är det som du skriver. Hellre hans familj än en "konstig" morsa. Det är så hemskt tragiskt alltihop. Jag "avundas" er som har sett honom live. Jag gillar hans musik och tycker att en fantastisk duktig person har gått ur tiden alldeles för tidigt.
    Det där har jag oxo läst då jag var mindre. Tyckte det var så sorligt..
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 00:25:02 följande:
    Ni får ursäkta mig, men jag måste visa detta som skrivits på Expressen. www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.162245... (OBS OBS OBS BIlden på michael då han ligger mellan liv och död.. Intuberad och så) Läs så kan vi diskutera. Om ni vill.. Det jag tkr är konstigt är hur de kan tro att han ramlat, han har lixom én slang i munnen, då borde man väl förstå att det är mer allvar än att han har ramlat av att han har dansat :/ Herregud säger jag bara. "Visar att han var mänsklig" Bildbyrån tror ändå att de unika bilderna kommer att gå till historien. – De visar att han var trots allt bara mänsklig. Det finns många redaktörer på de stora magasinen som säger att den här bilden kommer att bli rankad som en av de största någonsin"
    Vet inte om jag är så sugen att se den bilden?
    Varför publicerar expressen sånna bilder

Godmorgon!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Neelah

Jag har träffat Mr Jackson och han är en mycket respektingivande man. Om han säger nåt så gör man som han säger och jag tvivlar inte på att han gav sina barn en smäll om de inte lydde honom. Mrs Jackson däremot är nästan hans totala motsats, vänlig och omtänksam. Jag har inte hört något om att de skulle ha skiljt sig, men å andra sidan har jag inte haft kontakt med familjen på många år och mycket kan ha hänt sen dess. Jag hoppas att Mrs Jackson får vårdnaden om barnen, men samtidigt känns det ändå lite otryggt eftersom hon närmar sig 80 och det skulle vara hemskt om barnen skulle förlora sin fasta punkt i livet ännu en gång och tvingas flytta till ytterligare en ny familj.

Bevabus skrev 2009-06-28 23:50:27 följande:
    De är fortfarande gifta. Angående om hans pappa misshandlade barnen som små eller inte är oklart. I intervjuer så verkar han ha varit en tuff karl. Och Michael har sagt att han slog dem med skärp och liknande när de inte gjort rätt på repetitionerna. Men familjen nekade till detta. Frågan är om Michael var den enda som vågade berätta sanningen eller om det fanns något anledning till varför han hittade på det.Å andra sidan så verkar inte deras far-son förhållande ha varit jätteilla trots allt. De älskade varann och var ju trots allt en familj ändå. Uppenbarligen så har de träffats en hel del då barnen känner sina farföräldrar så himla bra.Hellre att barnen är hos farföräldrarna som tar hand om dem på ett bra sätt (har inte verkat som nåt annat iaf) än att de får bo hos en person som de inte känner och som de inte får kalla för 'mamma' för hon inte vill det..
  • Pascha78
    Eisa skrev 2009-06-27 21:59:45 följande:
    Jag sörjer också MJ men tycker att bilden på Expressen idag var spännande.
    Vad bra att du tycker att bilder på döda/döende människor är spännande! Det är såna som du som driver media till att publicera såna bilder där man totalt kränker en döende människa. Vad är det som är så jävla spännande med döda/döende människor?
    Visa lite respekt!!!
    Om det är så spännande ta jobb på ett bårhus, så är du nog mättad efter någon dag och har fattat att det finns inget som är spännande med detta.
    Varje gång en människa dör så avslutas ett liv.
  • beadis
    Neelah skrev 2009-06-29 09:16:34 följande:
    Jag har träffat Mr Jackson och han är en mycket respektingivande man. Om han säger nåt så gör man som han säger och jag tvivlar inte på att han gav sina barn en smäll om de inte lydde honom. Mrs Jackson däremot är nästan hans totala motsats, vänlig och omtänksam. Jag har inte hört något om att de skulle ha skiljt sig, men å andra sidan har jag inte haft kontakt med familjen på många år och mycket kan ha hänt sen dess. Jag hoppas att Mrs Jackson får vårdnaden om barnen, men samtidigt känns det ändå lite otryggt eftersom hon närmar sig 80 och det skulle vara hemskt om barnen skulle förlora sin fasta punkt i livet ännu en gång och tvingas flytta till ytterligare en ny familj.
    Har du träffat king of pop himself?
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 08:37:51 följande:
    Vet inte om jag är så sugen att se den bilden? Varför publicerar expressen sånna bilder Godmorgon!
    God morgon på dig med
  • Blåbärspaj

Det var väl ingen surprise att han icke var biologisk far??

• Neelah

Det har jag, men det var länge sedan - snart 15 år sedan.

snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 09:42:20 följande:
    Har du träffat king of pop himself?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson