• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Snackar med syrran. Jag fick skivan The Essential av syrrans pojkvän. Hon berätta att den är slutsåld. Så glad att jag fick den.
    Jag måste köpa skivan bad. har bara den på kassett. o jag vetefan vart den är..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • February

Här är en till som suttit med klump i halsen nu i några dar...
    Jag har ett enormt intresse för dans och musik. Och får nog säga att jag är rätt bra på det jag gör.. ALLT började en dag i barndomsben med Michael Jacksson. Jag kommer ihåg första gången jag hörde honom som om det var igår. Jag är honom evigt tacksam för det jag har idag och vad musiken och dansen har tillfört mitt liv, ända till den punkt där jag står idag.

RIP Michael. Tack. Du är en sann legend och kommer alltid finnas i mitt hjärta.

• Bevabus

Jag läste i en artikel idag där det stod "familjen och läkaren bara stod och tittade på Michael bli svag och ingen gjorde något, någon kommer att få betala". Men va fan!? Familjen försökte ju desperat att få honom att sluta missbruka!! Men han är ju en vuxen man, inget litet barn som går att bestämma över!

• Bevabus

mm det var väldigt sorgligt :/

snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 11:11:39 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 10:59:03 följande:
    jaha, då grinar vi lite till...Janets tal om MJ
  • guild
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 11:01:08 följande:
    OMG HAN HAR 200 låtar outgivna :O www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    läste också det. Mycket intressant, man får förhoppningsvis höra nya låtar av honom i framtiden.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson