• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • stockrosen

Nää, nu kollar jag på Blac k or white och andra videor..och shit vad ledsen jag blir. Jag vill inte att han skall vara död. Nu får vi aldrig mer höra hans nya musik...eller se hans långa video

Eftersom han var så dålig och inte gjort något nytt på måånga år så hade vi kanske aldrig fått höra det ändå men det fanns ändå hopp medan han levde.

Och shit vad full av energi han var i sina musikfilmer ..........

• Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:29:48 följande:
    Nää, nu kollar jag på Blac k or white och andra videor..och shit vad ledsen jag blir. Jag vill inte att han skall vara död. Nu får vi aldrig mer höra hans nya musik...eller se hans långa video Eftersom han var så dålig och inte gjort något nytt på måånga år så hade vi kanske aldrig fått höra det ändå men det fanns ändå hopp medan han levde.Och shit vad full av energi han var i sina musikfilmer ..........
    Han har ju förvarat 200 låtar, som inte ens har kommit ut. Om dem hittar en bra artist som kan göra dessa låtar så tror jag det blir bra. De är ju VÄRDA så mkt.. Så jag hoppas barnen tänker på det i framtiden =)
  • stockrosen

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:33:47 följande:

Han har ju förvarat 200 låtar, som inte ens har kommit ut. Om dem hittar en bra artist som kan göra dessa låtar så tror jag det blir bra. De är ju VÄRDA så mkt.. Så jag hoppas barnen tänker på det i framtiden =)
    Okej, det var kul att höra men så himla tragiskt att han inte kan vara med och glädjas....
    Nej jag vet inte....jag är bara deppig just nu. Jag tror att det är först idag som det hela har sjunkit in....
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:35:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:33:47 följande:
    Okej, det var kul att höra men så himla tragiskt att han inte kan vara med och glädjas....Nej jag vet inte....jag är bara deppig just nu. Jag tror att det är först idag som det hela har sjunkit in....
    Jag har inte gråit så mkt.. Just bara när jag såg You are not alone. Då föll tårarna :O OMG... Men det har inte sjunkit in än :(
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:29:48 följande:
    Nää, nu kollar jag på Blac k or white och andra videor..och shit vad ledsen jag blir. Jag vill inte att han skall vara död. Nu får vi aldrig mer höra hans nya musik...eller se hans långa video Eftersom han var så dålig och inte gjort något nytt på måånga år så hade vi kanske aldrig fått höra det ändå men det fanns ändå hopp medan han levde. Och shit vad full av energi han var i sina musikfilmer ..........
    undrar om det finns ngn som har filmat honom p deras repetitioner inför denna nya tour som hans skulle åka på, förutom de där auditions som ngn länkade om igår, alltså riktiga repetitioner
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:35:17 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:33:47 följande: Okej, det var kul att höra men så himla tragiskt att han inte kan vara med och glädjas.... Nej jag vet inte....jag är bara deppig just nu. Jag tror att det är först idag som det hela har sjunkit in....
    ja tänker o känner precis som du, man har plötsligt börjat fatta att han faktiskt är DÖD och inte kommer tillbaks
  • stockrosen
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:40:43 följande:
    ja tänker o känner precis som du, man har plötsligt börjat fatta att han faktiskt är DÖD och inte kommer tillbaks
    Ush ja, det är så ledsamt.

Kollade in Leave me alone och då tänkte jag ännu mer på hur jobbigt liv han hade.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:39:31 följande:
    undrar om det finns ngn som har filmat honom p deras repetitioner inför denna nya tour som hans skulle åka på, förutom de där auditions som ngn länkade om igår, alltså riktiga repetitioner
    Det skulle jag vilja se =) om de nu finns nått
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-06-29 22:42:42 följande:
    Ush ja, det är så ledsamt. Kollade in Leave me alone och då tänkte jag ännu mer på hur jobbigt liv han hade.
    Det är nog delvis därför som man är så himla ledsen...för han verkade inte vara lycklig, inte i slutet iaf..o så allt detta med hans förlorade barndom, man önskade SÅ att han kunde fått uppleva allt som ett barn ska få uppleva...såg du det där klippet när han skulle öppna julklappar tillsammans med Elisabeth taylor..han hade ju aldrig fått fira jul pga av att han var med i Jehovas vittnen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson