• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:39:31 följande:
    undrar om det finns ngn som har filmat honom p deras repetitioner inför denna nya tour som hans skulle åka på, förutom de där auditions som ngn länkade om igår, alltså riktiga repetitioner
    Det finns nog. Hoppas man får se det snart isf
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:43:14 följande:

Det skulle jag vilja se =) om de nu finns nått
    det borde väl finnas, kanske ngt att söka på youtube
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:45:49 följande:
    Det är nog delvis därför som man är så himla ledsen...för han verkade inte vara lycklig, inte i slutet iaf..o så allt detta med hans förlorade barndom, man önskade SÅ att han kunde fått uppleva allt som ett barn ska få uppleva...såg du det där klippet när han skulle öppna julklappar tillsammans med Elisabeth taylor..han hade ju aldrig fått fira jul pga av att han var med i Jehovas vittnen
    Du menar part två på hans Michael Jacksons funnis moments(stavning) eller ??
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 22:55:54 följande:
    Det finns nog. Hoppas man får se det snart isf
    vi hoppas
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:58:01 följande:

Du menar part två på hans Michael Jacksons funnis moments(stavning) eller ??
    kommer inte ihåg vilken part..men där de firar jul tillsammans med ET och han får såna där vattenpistoler och han blir som ett barn *skrattar för mig själv nu*
  • Muneca

En tanke som slog mig häromdagen...

Michael lämnade efter sig en enorm skuld. Men om alla hans super fans köpte hans skivor (igen) så skulle den skulden försvinna på nolltid.. tänkte på en fond, men vem vet vart de pengarna hamnar? Det säkraste sättet är väl att köpa hans musik?

• beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 22:55:00 följande:
    Jag ÄLSKAR denna video

huh huh va varmt det blev här
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:59:23 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 22:58:01 följande:
    kommer inte ihåg vilken part..men där de firar jul tillsammans med ET och han får såna där vattenpistoler och han blir som ett barn *skrattar för mig själv nu*
    Ja jag såg det, och fy fabian va jag log och skrattade tillsammans med honom ojojoj.. Undrar hur gammal han va då.. Han ser ju inte ut att vara så gammal
  • Brooke
    Muneca skrev 2009-06-29 23:00:15 följande:
    En tanke som slog mig häromdagen...Michael lämnade efter sig en enorm skuld. Men om alla hans super fans köpte hans skivor (igen) så skulle den skulden försvinna på nolltid.. tänkte på en fond, men vem vet vart de pengarna hamnar? Det säkraste sättet är väl att köpa hans musik?
    Ja det är det. Och jag ska göra det nångång när jagär i stan =)
  • stockrosen
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 22:45:49 följande:
    Det är nog delvis därför som man är så himla ledsen...för han verkade inte vara lycklig, inte i slutet iaf..o så allt detta med hans förlorade barndom, man önskade SÅ att han kunde fått uppleva allt som ett barn ska få uppleva...såg du det där klippet när han skulle öppna julklappar tillsammans med Elisabeth taylor..han hade ju aldrig fått fira jul pga av att han var med i Jehovas vittnen
    Ja, för länge sedan samt nu när du påminde mig...............

Hoppas att han var lycklig med sina barn i alla fall.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson