• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 23:55:52 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:40:21 följande:
    dansarna var så rörda o glada över att få dansa med Michael.... undrar hur de känner det nu
    Det vill jag nog inte veta =(
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-29 23:42:43 följande:
    Har sökt på de o hittar bara det jag länkade igår.. Vi får fortsätta vårt sökande
    ja vi får väl det..search goes on
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:53:22 följande:

Jag tkr verkligen om när han säger Ursäkta min engelska nu men "This is a Super Soaker, i can feel it and tell" Då han ska öppna sitt andra Supersoaker paket :P
    jag vet
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-29 23:55:52 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:40:21 följande:
    dansarna var så rörda o glada över att få dansa med Michael.... undrar hur de känner det nu

PÅ denna på slutet då de fick träffa honom, då han som man ser mest.
    "Jag har någon här som vill träffa er" och så kommer The man himself in.. :O Omg det trilla ner en tår igen =(
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 00:04:59 följande:

Uh .. han kan va ful i mun
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 00:01:51 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-29 23:53:22 följande:
    jag vet
    Den bästa regeln jag har hört på länge om man kommer till Neverland så är det en regel att bli blöt :P
  • beadis

jag MÅSTE gå o lägga mig nu, vill inte men sov gott nu alla, vi kan väl drömma om Michael i natt allihopa

• elles mamma

Nu kom jag också in i denna tråden jag har kollat den filmsnutten där han sägs "röra på sig" i helikoptern och det är säkert så att kameran står still men helikoptern svänger till lite och då kan det säkert se ut som att han rör sig. MEN måste jag tillägga om man kollar riktigt riktigt noga så skrynklar sig den vita "duken"  och det ser ut som han lyfter upp armen lite, kan ju kanske vara det som händer också eftersom helikoptern är nere för landning och de har säkerligen inte surrat fast kroppen hur hårt som helst och att den flyttar lite på sig. 

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 00:07:01 följande:

Den bästa regeln jag har hört på länge om man kommer till Neverland så är det en regel att bli blöt :P
    just det
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson