• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 00:04:59 följande:

.. han kan va ful i mun
    OMG, vad GULLIG HAN ÄR! :P
    Speciellt när han säger "Who's that?" och sen "Neh Go to hell" asg
  • beadis

elles mamma skrev 2009-06-30 00:08:34 följande:

Nu kom jag också in i denna tråden jag har kollat den filmsnutten där han sägs "röra på sig" i helikoptern och det är säkert så att kameran står still men helikoptern svänger till lite och då kan det säkert se ut som att han rör sig. MEN måste jag tillägga om man kollar riktigt riktigt noga så skrynklar sig den vita "duken"  och det ser ut som han lyfter upp armen lite, kan ju kanske vara det som händer också eftersom helikoptern är nere för landning och de har säkerligen inte surrat fast kroppen hur hårt som helst och att den flyttar lite på sig. 
    ja, det blåser ju jätte mkt
  • oOLillaJagOo

Nu kom jag också in i denna tråden jag har kollat den filmsnutten där han sägs "röra på sig" i helikoptern och det är säkert så att kameran står still men helikoptern svänger till lite och då kan det säkert se ut som att han rör sig. MEN måste jag tillägga om man kollar riktigt riktigt noga så skrynklar sig den vita "duken"  och det ser ut som han lyfter upp armen lite, kan ju kanske vara det som händer också eftersom helikoptern är nere för landning och de har säkerligen inte surrat fast kroppen hur hårt som helst och att den flyttar lite på sig. 
    Nog för att det låter konstigt att han skulle fejka sin död. Och om så vore fallet, hur kan man då få obduktionsrapporter m.m? Men nog ser det allt ut som om han reser sig.

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370.ab
  • Gravid 89

Jag har bara läst trådstarten och även jag sörjer Michael... var och är inget "värsta" fan av honom, men det var något speciellt med honom. Något inom mig känner att världen inte riktigt är densamma utan honom, varför det känns så vet jag inte. Han var i ett slag för sig och jag känner för honom, tror att han hade ett väldigt stort hjärta och var en bra person.

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 00:07:55 följande:
    jag MÅSTE gå o lägga mig nu, vill inte men sov gott nu alla, vi kan väl drömma om Michael i natt allihopa
    Yes, gonatt jag ska oxå gå å sova.. Och jag ska lyssna på några låtar innan jag sover =) Och ja jag drömmer om honom varje dag nu =( Inte så kul ibland.. :/ MEn ibland svävar man på moln.. Man har ett leende på läpparna. Då han hade dött typ fredag lördag eller när de va så var det en UNDERBAR dröm med honom =)
  • Brooke
    oOangelicaOo skrev 2009-06-30 00:10:26 följande:
    Nog för att det låter konstigt att han skulle fejka sin död. Och om så vore fallet, hur kan man då få obduktionsrapporter m.m? Men nog ser det allt ut som om han reser sig. www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5447370...
    Man kan fejka mycket..
  • KikiBoo

kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta kolla vad jag hitta

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

Kan ju vara så att de håller i kroppen för uppstigning och landning. Och att den som skulle hålla ner överkroppen inte gjorde det utan att han titta bort eller nått annat eller gjorde något. Så han missa det.. Och så kom han på det när de landade :/ Va vet jag?
  • beadis

fans över hela världen är helt knäckta över hans död, han betyder så mycket för så många, hans texter och han som person, även om man inte känner honom..Gud va sorgligt allt detta är

VAR var ni när ni fick höra/läste om hans död, och NÄR var det?
    Vad kände ni precis när ni fick veta det?

Jag själv satt på nattbussen hem från Stockholm (torsdag kväll, precis när han hade dött strax efter 23:30), en kille bakom mig fick ett samtal och han sa att Michael Jackson har dött, det var som en klump i magen, jag blev helt chockad

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson