• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 19:53:25 följande:
    Det var ingen låt, bara nåt jag hittat på själv. Men det finns säkert nån låt som går så haha Sandra Örebro skrev 2009-07-08 19:51:30 följande:
    Oki. lät som en låt iaf
  • guild
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-08 19:36:49 följande:
    I really hope so
    helt säkert gör han det!
    MissLilo skrev 2009-07-08 19:37:02 följande:
    that picture would be a nice tattoo!
    visst hade den.  Tror den hade gjort sig målad på en vägg med.
    Bevabus skrev 2009-07-08 19:44:34 följande:
    Helt underbar bild. Synd att jag inte såg den tidigare för då hade jag valt att ladda upp den på bilddagboken istället igår. För jag hade skrivit såhär i texten: "You were too good for this world. The angels wanted you back..."Bilden hade passat jättebra
    Det var ju en väldigt passande text...verkligen. Funderade efter nåt citat jag kunde sätta på bilden, men tycker bilden talade för sig själv, så den blev utan. Ville ha strålkastarljus på micken med, men det var svårt att göra i svart, så den blev som den blev.
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Bevabus

Jag tycker bilden var perfekt som den var

Det var ju en väldigt passande text...verkligen. Funderade efter nåt citat jag kunde sätta på bilden, men tycker bilden talade för sig själv, så den blev utan. Ville ha strålkastarljus på micken med, men det var svårt att göra i svart, så den blev som den blev.
    [/citat]

• JOJS

Liberien girl är ju en underbart lugn låt..

• Bevabus

Inte världens största problem, men jag sitter o kollar på det jag spelade in på MTV igår. Och kvinnan som pratar i första programmet kallat honom för Michael JASON Jackson...va tusan, han hette ju Joseph i mellannamn!

Sådär ja, fick ut min irritation där

• beadis

you are not alone
    smile
    speechless
    childhood
    Let me be there
    Earth song
    Ben
    Heal the world
    Gone too soon
    Stranger in Moscow
    Butterflies
    The way you love me
    Fall again
    On the line
    Someone put your hand out
    Heaven Can wait
    You are my life
    Cry
    The Lost Children
    She's out of my life
    For all time
    Don't walk away
    Whatever happens
    Break of Dawn
    Liberien girl

• Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-08 19:57:58 följande:
    Inte världens största problem, men jag sitter o kollar på det jag spelade in på MTV igår. Och kvinnan som pratar i första programmet kallat honom för Michael JASON Jackson...va tusan, han hette ju Joseph i mellannamn! Sådär ja, fick ut min irritation där
    :-O
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-08 19:37:02 följande:
    that picture would be a nice tattoo!
    Jag har LÄNGE funderat på att tatuera in en MJ tatto. En siluett typ på armen. Typ denna. Utan vingarna då
  • beadis

Måste umgås med gubben lite oxå, inte bara hänga här med er..men kommer in senare

• vackrastarflow

Någon som skrev till TV4 och fått svar angående kommentatorerna igår?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson