• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

Alltså, nu måste jag fråga, det var väl inte i Jacksons hus dem åkte ifrån? Det var väl från Michaels Föräldrars hus som dem åkte ifrån??
    eller är det bara jag som har gått miste om dess info?

• Bevabus

det var föräldrarnas, förstod jag det också som
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 21:09:34 följande:

Alltså, nu måste jag fråga, det var väl inte i Jacksons hus dem åkte ifrån? Det var väl från Michaels Föräldrars hus som dem åkte ifrån??eller är det bara jag som har gått miste om dess info?
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-08 21:11:44 följande:
    det var föräldrarnas, förstod jag det också somSandra Örebro skrev 2009-07-08 21:09:34 följande:
    På aftonbladets tv, så säger dem MICHAEL's hus :/
  • Bevabus

ja då kanske det var hans då

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 21:22:28 följande:

På aftonbladets tv, så säger dem MICHAEL's hus :/
  • womaninlove777

I miss You michael! En hel värld sörjer honom, snacka om att ha gjort ett avtryck i denna världen! Tänk så många han hjälpte till ett bättre liv! Hans liv var kantat av många motgångar o sorger, men tänk så många han gav glädje genom sin musik, sin dans och sitt leende! Love u always michael! 

• TereseA

ve mav rdet som skrev att minstingen var en flicka.?..det är ju en pojk.

Akiim är mitt liv 071004
  • mona83
    reserverad skrev 2009-07-08 20:53:35 följande:
    Det var i en Pepsi-reklam 1984 som håret tog eld.
    Så efter det hade han peruk?
    Kunde jag aldrig tro att han hade. Han såg ju så bra ut med sitt fina hår .
    D'remot kan jag nog tycka att bilderna på honom i nutid att man nog kan ana det lite, tyckte håret såg lite plastigt och tråkigt ut. Inte för att skriva nått negativt
  • Bevabus

Jag satt just o letade efter fina stycken ur hans låtar och såg en låttitel jag aldrig har hört. Men den passade så himla bra inpå Michael idag..."Love is here and now you're gone"...Precis som det är. NU hyllar alla honom. De sista åren underskattade folk honom.

• Bevabus

Sandra Örebro - Han köpte Neverland år 1987, de sa det på en av MTV-dokumentärerna som visades igår.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson