• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83

Men shit, helt sjukt. Jag bara började gråta.
    Tror det är för att ungarna förlorade sin pappa, jag förlorade min pappa för 1.5 år sedan. Vet ju hur dom känner sig.

• Dior

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 20:31:45 följande:

Har gjort men hittar inte.. Står allt förutom om Neverland. Bubbles köpte han nångång under 80 talet. Tror de va 86 eller nåå
    Jag tror att han var runt 30 årsåldern när han började skapa Neverland
  • vackrastarflow
    Dior skrev 2009-07-08 20:39:40 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 20:31:45 följande: Jag tror att han var runt 30 årsåldern när han började skapa Neverland
    1988 var året.
  • vackrastarflow
    vackrastarflow skrev 2009-07-08 20:43:28 följande:
    1988 var året.
    åh, tryckte för snabbt... 1988 var året, så visst var han runt 30
  • Dior
    vackrastarflow skrev 2009-07-08 20:43:59 följande:
    åh, tryckte för snabbt... 1988 var året, så visst var han runt 30
    woho jag hade rätt :)
  • mona83

Satt och diskuterade dokumentären som gick i natt med mamma, dom sa att han hade peruk där, ja jag kan inte släppa det.
    Hans hår brann sa dom och det växte inte ut igen, var det när dom gjorde nån reklam med jackson 5 eller var det vi det annat tillfälle?

Såg filmen om Jackson 5 men missade just där när håret började brinna men jag har för mig pappan overtalade Mj att göra nån sort reklam med Jackson 5, eller är jag ute och cyklar helt?

• reserverad

Det var i en Pepsi-reklam 1984 som håret tog eld.

• MissLilo
    smoothiz skrev 2009-07-08 20:22:20 följande:
    usch ja det var så trist..men samtidigt tycker jag det var vackert och så modigt av henne att tala framför hela världen som hon gjorde.. tråkigt bara att kommentatorerna förstörde allting, vilka dumma kommentarer! den om fyrverkerierna tog priset, fy fan vad har ett jävla fyrverkeri i en minnesceremoni att göra liksom?!! det va väl för tusan inget firande heller!!
    fattar inte heller......vadå fyrverkeri.
    tyckte de var rätt repsektlösa generellt sätt!
    pratade om mokey, skämtade tilll det.
    Kändes som om de bara var där för att få en merit i cv:t.
    fler som kände så?

Dessuotm var de itn pålästa.
    "släpptes någonsin ghost på film?"
    Hell yeah! jag har den hemam i en fin bok med limited edition singel och bok till filmen!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson