• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Programledare: What do you wanna be when you grow up?
    Lilla Michael: I can't make up my mind. I want to be a jet pilot, an astronaut or the Governor of Georgia!

Haha precis som alla barn i den åldern så hade han stora drömmar om sin framtid

• MissLilo
    guild skrev 2009-07-08 19:55:04 följande:
    helt säkert gör han det!

visst hade den.  Tror den hade gjort sig målad på en vägg med.

Det var ju en väldigt passande text...verkligen. Funderade efter nåt citat jag kunde sätta på bilden, men tycker bilden talade för sig själv, så den blev utan. Ville ha strålkastarljus på micken med, men det var svårt att göra i svart, så den blev som den blev.
    HAde jag inte en tanke på, visst skulel den passa som väggmålning med!
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-08 20:00:37 följande:
    Jag har LÄNGE funderat på att tatuera in en MJ tatto. En siluett typ på armen. Typ denna. Utan vingarna då
    jo ska göra en nu till hösten , fast en mer stilren då! hjärta, datum och citat! ni får se den sen när den e färdig. Men dumt att göra en sådan uder hösten då den inte får utsättas för sol.

Sen en andr på handleden med text...kommer bli super...ni får se till hösten som sagt. Då ska den tatueras in. Till en början i svart bara. Tids nog i färg, då det tydligen ska göra helvetiskt ont....
  • Brooke

Är det någon som kan hjälpa mig med när Michael byggde/Skapade Neverland? Var det inte på 1990 talet? Hittar det ingenstans

• Brooke

guild
    Den där bilden du satte ut, skulle man kunna få använda den i bloggen??

• Bevabus

Japp, jag postade det tidigare i tråden men kan skicka igen..

"
    Hej, Tack för Dina synpunkter. Våra tittare är vår mest värdefulla tillgång, och självklart så tar vi till oss av den kritik vi får. Personligen så tycker jag dock att Ronny Svensson och Fredrik Strage gjorde ett mycket bra jobb. Deras sammanlagda kunskaper när det gäller populärkultur är väl dokumenterade, och jag tycker att de lotsade oss genom ceremonin på ett utmärkt sätt. Dock kan jag förstå att vissa vänder sig mot användningen av ordet "spektakel". Där tror jag att det handlar om vad den enskilde lägger in för värde, spektakel betyder "uppsendeväckande händelse" eller "skådespel" - och delar av detta fanns ju onekligen i stort mått under minnesstunden. Vad gäller respekten för Michael Jacksons livsgärning så tycker jag att både Ronny och Fredrik tydligt gav uttryck för stor uppskattning för olika delar av karriären, men att de också berörde de mer kontroversiella delarna av hans liv handlar om hederlighet. Precis som de flesta liv, så präglades även Michael Jacksons av både ljusa och mörka stunder. MVH ANDREAS HAGLIND Ansvarig utgivare"

vackrastarflow skrev 2009-07-08 20:01:31 följande:
    Någon som skrev till TV4 och fått svar angående kommentatorerna igår?
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-08 20:09:28 följande:
    jo ska göra en nu till hösten , fast en mer stilren då! hjärta, datum och citat! ni får se den sen när den e färdig. Men dumt att göra en sådan uder hösten då den inte får utsättas för sol. Sen en andr på handleden med text...kommer bli super...ni får se till hösten som sagt. Då ska den tatueras in. Till en början i svart bara. Tids nog i färg, då det tydligen ska göra helvetiskt ont....
    Coolt!
    Har typ i fem år funderat på MJ. Kollat bilder and so. Blir en enkel svart. Överarmen. Inget fjuttigt. Ska de va så ska de va
    Ska hitta nån som kan rita bra bara..
    Har oxo funderat på nåt på handleden.. Hmm..
    OCH.. Hans ögon på framsidan på Dangerous skivan. Har alltid velat ha ett linne/t-shirt med ögonen på. Maby a tatto.. Men njaee.. Vet inte riktigt.
  • mona83

Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut.

Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling

• Bevabus

ja den låten är underbar särskilt när han pratar i slutet och praktiskt taget gråter. Han sa inte bara orden, utan menade dom också

mona83 skrev 2009-07-08 20:15:54 följande:
    Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut. Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-07-08 20:15:54 följande:
    Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut. Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling
    Hehe! Ja, shame on you
    Har du börjat gilla han först nu eller?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson