• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    mona83 skrev 2009-07-08 20:15:54 följande:
    Fasiken vad bra Will you be there är . Helt kär i låten. Hur kunde jag inte gilla MJ förut. Kommer att finna Mj skivor i min skivsamling
    Känner mig gråtfärdig när jag hör den, så bra är den
  • vackrastarflow
    Bevabus skrev 2009-07-08 20:13:40 följande:
    Japp, jag postade det tidigare i tråden men kan skicka igen.. " Hej, Tack för Dina synpunkter. Våra tittare är vår mest värdefulla tillgång, och självklart så tar vi till oss av den kritik vi får. Personligen så tycker jag dock att Ronny Svensson och Fredrik Strage gjorde ett mycket bra jobb. Deras sammanlagda kunskaper när det gäller populärkultur är väl dokumenterade, och jag tycker att de lotsade oss genom ceremonin på ett utmärkt sätt. Dock kan jag förstå att vissa vänder sig mot användningen av ordet "spektakel". Där tror jag att det handlar om vad den enskilde lägger in för värde, spektakel betyder "uppsendeväckande händelse" eller "skådespel" - och delar av detta fanns ju onekligen i stort mått under minnesstunden. Vad gäller respekten för Michael Jacksons livsgärning så tycker jag att både Ronny och Fredrik tydligt gav uttryck för stor uppskattning för olika delar av karriären, men att de också berörde de mer kontroversiella delarna av hans liv handlar om hederlighet. Precis som de flesta liv, så präglades även Michael Jacksons av både ljusa och mörka stunder. MVH ANDREAS HAGLIND Ansvarig utgivare"
    misstänkte det, jag fick EXAKT samma svar. personligt my ass.
    inte nånstans skrev jag nåt om spektakel... då lär de iaf fått in massor av klagomål bra!
  • Brooke

äre någon som vet när michael skapade neverland? och vilket år han köpte bubbles?

• smoothiz
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-08 19:47:33 följande:
    samma här... hade fixat hela cermonin utan att grina men då brast det totalt
    usch ja det var så trist..men samtidigt tycker jag det var vackert och så modigt av henne att tala framför hela världen som hon gjorde.. tråkigt bara att kommentatorerna förstörde allting, vilka dumma kommentarer! den om fyrverkerierna tog priset, fy fan vad har ett jävla fyrverkeri i en minnesceremoni att göra liksom?!! det va väl för tusan inget firande heller!! {#lang_emotions_yell}
    T.o.m en 4 poängare var för alldeles för mycket.....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-07-08 20:17:41 följande:
    Hehe! Ja, shame on you Har du börjat gilla han först nu eller?
    I min familj har man inte alltid talat så gott om honom, men okej pappa tallade illa om alla artister han inte tyckte var bra .
    Har väl inte brytt mig om att lyssna på honom bara.
    Men insåg att jag nog har lyssnat på honom ändå lite under uppväxten, utan att man visste vem man lyssnade på. Hade ett band med Earth song på, tyckte den var jätte bra då. Så hörde jag den nu igen i dagarna som varit och kände igen den.
    Så nu är det MJ för hela slanten. Satt klistrad hela dagen igår till 1.50 sen stängde jag av tvn.
    Blir en aning besatt när jag hittar en bra artist. Men ja, jag upptäckte det försent igen.
    När jag upptäckte att Queen var bra, pappa lyssnade på dom, så hade han varit död sen 91. Jag började lyssna på dom förra året....
  • Brooke

ÄR det någon här inne som vet när Michael skapade Neverland(År om ni kan datum/månad är det ett plus) Och när han köpte Bubbles?(samma där med År och datum/månad är ett plus)

• xxmeyaxx
    Sandra Örebro skrev 2009-07-08 20:25:10 följande:
    ÄR det någon här inne som vet när Michael skapade Neverland(År om ni kan datum/månad är det ett plus) Och när han köpte Bubbles?(samma där med År och datum/månad är ett plus)
    sök på wikipedia.
    « Feel the magic of Meya »
  • Brooke
    xxmeyaxx skrev 2009-07-08 20:28:51 följande:
    sök på wikipedia.
    Har gjort men hittar inte.. Står allt förutom om Neverland. Bubbles köpte han nångång under 80 talet. Tror de va 86 eller nåå
  • vackrastarflow

Sandra Örebro skrev 2009-07-08 20:31:45 följande:

Har gjort men hittar inte.. Står allt förutom om Neverland. Bubbles köpte han nångång under 80 talet. Tror de va 86 eller nåå
    jag läste om Neverland häromdagen på Wiki:
    en.wikipedia.org/wiki/Neverland_Ranch
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson