• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Sandra Örebro, shit vad härligt om det blir verklighet av dokumentären. Kommer väll inte döda alla rykten, vissa VILL ju tro på det. De har bestämt sig för att MJ är asmysko, men jag tror att det har och göra med att de inte hittar några fel på honom, därför hittar de på eller spinner vidare på andras hittepå. Ska bli intressant att se!

Ni är så snabba. Jag skriver och sen är det tio nya inlägg och jag vill svara på ALLA, och vill kolla alla klipp och bilder ni lägger upp. Ahhh! :D

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • MissLilo

Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:29:35 följande:

www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5496530...Varför be om ursäkt? JAg tror att ALLA förstår att de måste ha varit jobbigt för alla artister som sjöng, och talade. Jag märkte inte ens att hon tappade rösten med mer.. Gjorde ni?
    Fattar inte helelr att hon bad om ursäkt.
    Jag märkte att hon hade svåårt att hålla tillbaaka tårarna, men on samlade sig relativt snabbt hela tiden. Hon sjöng för en som hon sa adjö till, om hade sjungit felfritt skulel jag ha börjat undra.
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-10 22:38:47 följande:
    Sandra Örebro, shit vad härligt om det blir verklighet av dokumentären. Kommer väll inte döda alla rykten, vissa VILL ju tro på det. De har bestämt sig för att MJ är asmysko, men jag tror att det har och göra med att de inte hittar några fel på honom, därför hittar de på eller spinner vidare på andras hittepå. Ska bli intressant att se! Ni är så snabba. Jag skriver och sen är det tio nya inlägg och jag vill svara på ALLA, och vill kolla alla klipp och bilder ni lägger upp. Ahhh! :D
    Vi har suttit här i två veckor nu så det är inte så konstigt
  • beadis
    MissLilo skrev 2009-07-10 22:40:05 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:29:35 följande: Fattar inte helelr att hon bad om ursäkt. Jag märkte att hon hade svåårt att hålla tillbaaka tårarna, men on samlade sig relativt snabbt hela tiden. Hon sjöng för en som hon sa adjö till, om hade sjungit felfritt skulel jag ha börjat undra.
    ja, men precis...man hade ju verkligen undrat DÅ
  • Bevabus

ja det där klippet e så sött

L jung skrev 2009-07-10 22:36:37 följande:

hehe... detta var kul att se!

generad Michael... vid 1.15 !!!
  • Brooke

L jung skrev 2009-07-10 22:36:37 följande:

hehe... detta var kul att se!

generad Michael... vid 1.15 !!!
    Jag såg då inte att den va öppen :/ Hur visste han dä egentligen?? Iofs han kan ju ha känt det haha
  • L jung
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:41:19 följande:
    L jung skrev 2009-07-10 22:36:37 följande: Jag såg då inte att den va öppen :/ Hur visste han dä egentligen?? Iofs han kan ju ha känt det haha
    Han kanske kände på sig det... ?? hehe... han är så söt när han flinar och ser generad ut tycker jag.
    ♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-10 22:46:46 följande:

Ha! Denna spelade jag som liten
  • MissLilo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-10 22:41:19 följande:
    Jag såg då inte att den va öppen :/ Hur visste han dä egentligen?? Iofs han kan ju ha känt det haha
    haha..kanske hans backuppare påpekade det diskret?
    Bevabus skrev 2009-07-10 22:41:08 följande:
    ja det där klippet e så sött L jung skrev 2009-07-10 22:36:37 följande:
    Sött var det verkligen!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson