• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-10 20:56:29 följande:
    men som denna artikel. Jag blir så ARG. Varför tog dom inte MJ till sjukan för www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...

såg den intervjun med henne där hon berättat allt detta, kan inte hitta den längre...jag tom länkade om den..så sorgligt, det måste varit helvetiskt att inte kunna sova
  • Lucille

Ang välgörenhet så har jag funderat på Makeawish-foundation eller 'Min stora dag' där barn med svåra sjukdommar får sin högsta önskan uppfylld. Många sånna barn fick komma till MJs ranch. Annars tror jag han skulle säga att man ska följa sitt hjärta och skänka meningsfullt. Naturen ligger varmast om mitt hjärta och därför har jag skänkt mycket dit i mitt liv, donerat träd och dyl., men även minstoradag/makeawish betyder mycket, speciellt nu när jag själv ska bli mamma. Vill också rannsaka mig själv i allmänhet, "I'm starting with the (wo)man in the mirror, I'm asking her to change her ways". :) 

Förutom det så funderar jag på en tatuering, men det är ett tag kvar tills jag FÅR göra en, så jag har tid att fundera. :)

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-10 21:13:16 följande:
    Ang välgörenhet så har jag funderat på Makeawish-foundation eller 'Min stora dag' där barn med svåra sjukdommar får sin högsta önskan uppfylld. Många sånna barn fick komma till MJs ranch. Annars tror jag han skulle säga att man ska följa sitt hjärta och skänka meningsfullt. Naturen ligger varmast om mitt hjärta och därför har jag skänkt mycket dit i mitt liv, donerat träd och dyl., men även minstoradag/makeawish betyder mycket, speciellt nu när jag själv ska bli mamma. Vill också rannsaka mig själv i allmänhet, "I'm starting with the (wo)man in the mirror, I'm asking her to change her ways". :)  Förutom det så funderar jag på en tatuering, men det är ett tag kvar tills jag FÅR göra en, så jag har tid att fundera. :)
    Jag skulle oxå vilja tatuera in ngt med MJ...ngn vacker bild av honom med hans initialer
  • MissLilo

jag SKA göra tvåtatueringar!
    har ritat två skisser på dem.....kom,er bli sååå fina.
    Men blir till hösten då solen är borta!
    Slutet av augusti!

• KikiBoo

Ja som ni vet så har jag i ca fem år funderat på en MJ tatto

Träd är en jättebra present att ge bort. Det har vi gjort många gånger

Nu kom de.. He's gone
    Igår tänkte jag.. Eller jag sa till min dotter.. Happ, vilken undrbar artist ska du växa upp med då. Det finns ingen nu
    Självklart ska ungarna få höra MJ. Vi har ofta MJ fest. En gång i månaden minst. Senast var i Maj. Ja ni såg jue klippet på tösabiten

• Lucille
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 21:02:26 följande:
    Har du läst detta?www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5492060...
    Nej, det hade jag inte gjort. Visste att det skulle bli fler minnesceremonier, men trodde det skulle stanna inom USA. Härligt att syskonen går upp på scen; t.o.m. LaToya, där ser man. ;)

Men shit, ang artikeln om hans tidigare besvär, jag hörde att han klagat på att han mått dåligt dagen innan, men inte att det var så illa. Och redan 4 dagar innan han avled. :( Brukar man inte tvinga sina vänner till akuten om de stretar emot? Sa ingen emot honom någonsin??
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Lucille

Jag hoppas någon träff annordnas för MJ-fans i Sverige. Skulle vara hur festligt som helst; musik, prata minnen, skratta, gråta en skvätt och trösta varandra, etc. Eller vi MJ-fans på FL? :) Vill iaf träffa likasinnade.

Har ni inga skisser på framtida tatueringar ni kan visa? Eller någon annan bild som är ungefär som ni tänkt?

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson