• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-10 21:33:53 följande:
    titta på detta

Men.. Nu kom tårarna igen
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-10 21:35:39 följande:
    skulle kolla upp en bild på MJ. Visa hur jag ville ha min tatto. O vad hittar jag media.photobucket.com/image/michael%20jackson...
    WOW!!!!!!!!!
    Jag är så jäkla rädd för att tatuera mig. Har velat sen jag var mkt liten men har än idag inte vågat men jag vill fortfarande..
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-10 21:39:20 följande:
    WOW!!!!!!!!! Jag är så jäkla rädd för att tatuera mig. Har velat sen jag var mkt liten men har än idag inte vågat men jag vill fortfarande..
    Jag är oxo skitskraj. Men fan, har jag piercat mig så kan jag fan tatuera mig. Och om man tänkt på det i många år så.. Det kommer jue inte bli en impulsgrej.
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-10 21:35:35 följande:
    Jag hoppas någon träff annordnas för MJ-fans i Sverige. Skulle vara hur festligt som helst; musik, prata minnen, skratta, gråta en skvätt och trösta varandra, etc. Eller vi MJ-fans på FL? :) Vill iaf träffa likasinnade.Har ni inga skisser på framtida tatueringar ni kan visa? Eller någon annan bild som är ungefär som ni tänkt?
    ingen bild, men kan förklara....
    först ska det stå:
    IN LOVING MEMORY
    Born to amuse, to inspire, to delight
    Here one day, gone one night
    ~Gone to soon~

Sen kommer ett hjärta (godheten själv samt min kärlek tilll honom)med vingar(han var en ängel och är det idag), krona(kungen) och band som är virrade två band runt.
    Där ska det stå
    Rest in peace
    Michael J JAckson

Och under den, hans fördelsdag med stjärna framför
    och under det ett litet kors och dödsdagen.

Tatuering två är ett armband, med fyra band som hålls ihop av en länk.
    Ska stå 1 mening i varje band. Ett stycke från en text för att uppmuntra en när man är ledsen ,eller komma ihåg att vara en bättre människa.

Mot handen ska de sen hänga ett ankare, ett hjärta och ett kors. FÖr tro hopp och kärlek. För det var vad han gav. Så när man känner sig nere någonn dag kan man titta ner på den tatueingen som sak vara runt höger handled, och säga: just det, han menade faktiskt att vi aldrig ska ge upp, varfö gör jag det?
  • MissLilo
    AllieF skrev 2009-07-10 21:35:35 följande:
    Jag hoppas någon träff annordnas för MJ-fans i Sverige. Skulle vara hur festligt som helst; musik, prata minnen, skratta, gråta en skvätt och trösta varandra, etc. Eller vi MJ-fans på FL? :) Vill iaf träffa likasinnade.Har ni inga skisser på framtida tatueringar ni kan visa? Eller någon annan bild som är ungefär som ni tänkt?
    ska ske vi facebook den 29:e, tid eller vad som ska hända är inte bestämt än...men jag håller utkik.
    annars vore det trevligt att träffa andra fansn från här!
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-10 21:35:39 följande:
    skulle kolla upp en bild på MJ. Visa hur jag ville ha min tatto. O vad hittar jag media.photobucket.com/image/michael%20jackson...
    jäbligt snyggt, men tydligen inget eget nu idag. Många som funderar på att göra den. Den med vingarna som någon hade som bild, vore ännu bättre!
  • KikiBoo
    MissLilo skrev 2009-07-10 21:45:46 följande:
    jäbligt snyggt, men tydligen inget eget nu idag. Många som funderar på att göra den. Den med vingarna som någon hade som bild, vore ännu bättre!
    Nääh jag vet..
    Har oxo funderat på ett skelett som står i den posen .. Eller i nån pose iaf.
  • MissLilo
    BooBoo skrev 2009-07-10 21:41:13 följande:
    Jag är oxo skitskraj. Men fan, har jag piercat mig så kan jag fan tatuera mig. Och om man tänkt på det i många år så.. Det kommer jue inte bli en impulsgrej.
    Tänke oxå så......jag har funderat i flera år, så en sådan sak blir en inte en impuls. HAr bara inte hittat denperekta förrän igår.
    Surfade runt i timmar och slgo ihop flera ideer, och så hittade jag min.

Är dödligt rädd för nålar, men det överlever man väl?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson