Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-07 13:18:17 följande:
    sökte på the wiz o fick upp massa annat skoj med MJ. Dels An american dream. Den vore grym att ha www.amazon.com/Jacksons-American-Dream-Comple...
    The jacksons- an american dream ska jag beställa. Den har jag velat ha sen jag såg den på tv när dom visade Mj större delen av dagen.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 14:00:45 följande:

eller nej inte så dyr ändå ,blande i hop den med moonwalker den var dyr denna hade köp nu kostade ca 200 kr helt okej tycker jag  ville inte vänta och behöva buda och hoppas på vinst så jag knep den direkt
    Var det köp direkt på den?
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 20:57:15 följande:

är det michael själv i den ?
    Nepp. Men han som spelade Mj som vuxen var förbannat snygg.
    Ville gifta mig med honom, men fick vet att han dött .
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-07 22:55:40 följande:
    STOP ett tag, det var inte han som har dött. Han lever..Det var ju Wylie Draper som har dött. Han som spelade michael jackson i Jackson: An american dream..Han dog av leukemia, Jackson: AN American dream spelades in 1992, Whylie dog ett år senare.
    Ja det är an american deram vi snackar om
  • mona83

Va!? Tyckte verkligen Mj att han var tvungen att ändra utseende bara för att han skulle släppa ett nytt album eller vad han sa i Man in the mirror? :-O

• mona83
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:10:41 följande:
    Hur menar du? Nej alltså, det var ju en snubbe som hade fått för sig att MJ pratade om sitt utseende i "Man in the mirror". Men han pratade ju om att ändra sig själv till en bättre person, innan han kunde ändra världen till ett bättre ställe
    I filmen inte låten...
    För i filmen säger han att måste ändra sitt utseende för hans nya album, det kan väl inte stämma eller?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-07 23:14:26 följande:
    aha jag trodde ni snackade om Man in the mirror eftersom du sa det...
    Ne det jag citerade var en fråga om an american dream
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson