Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Men vad gör dom!? Är dom inte kloka!? Snacka om att förnedra en vuxen människa genom att fota en naken. Vad vill dom få fram iom det? Fy fan.....

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-07 23:34:49 följande:
    Men vad gör dom!? Är dom inte kloka!? Snacka om att förnedra en vuxen människa genom att fota en naken. Vad vill dom få fram iom det? Fy fan.....
    Jävla typer. Tyckte filmen var helt okej fram tills dess, nu vart jag arg och lessen ju .
    Stackars Mj
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-07 23:44:07 följande:
    vadå? vad händer?
    När han vart anklagad för att vara pedo 93 så fotade dom honom naken så fick han kolla på en tavla med Lis, vad det nu skulle ha för funktion.

Fy fan vad han måste mått dåligt efter det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-07 23:40:17 följande:
     What :O?
    Japp
    Dom var fasiken inte kloka
  • mona83

Men va!? Dom som gjorde den här filmen, tyckte dom om Mj?
    Verkar inte som det för nu när han blivit vit ser han ut som ett spöke :-O

• mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:10:46 följande:
    Vilka dåliga skådisar...särskilt han som spelar MJ...
    Jag han var inte bra och inte snygg heller Filmen i sig är bra
  • mona83

Ni skrev om man in the mirror när Mj höll blanket utanför balkongen. Nog tusan var det Mj alltid. Kan man inte ta fel på

• mona83

Har Mj verkligen varit med om allt det där ?
    Fy
    Ska noh skaffa den på sikt, tyckte den var rätt bra . Är jag nog ensam om att tycka

• mona83

Hmm jag är nog blind för jag såg inte att Prince kanske har vitiligo. Visst såg han lite ljusare ut på handen men kan det inte bero på strålkastare och sånt som man använder?

• mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 00:43:24 följande:
    aa det är du jag tycker filmen e pinsamt dålig. Klarar knappt av att se den. Den är så ytlig. Inte alls lika ingående och verklighetsbaserad som "American dream"...
    Ne det var en del saker jag inte riktigt fick ihop i filmen, opererade han sig verkligen inför ett nytt album eller hur han nu sa, minns inte riktigt?

Min uppfattning är att han opererade sig för vitiligons skull, i första hand
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson