• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

hur menar du? det sågdär rörigt ut när de gick in ju de rörde ju knappt nånting som man såg på videon, de kollade mest bara, kanske lyfte på lite grejer

BooBoo skrev 2009-07-11 12:37:13 följande:
    Men.. har inte razzian trashat lite väl i hans lya?
  • KikiBoo

Mjo för jag minns när han berätta i en intervju hur dom vände upp o ner på allt i hans hem. Tänkte om dom tog bilderna efter. Fast det var jue iofs ett tag sen..
    För jag såg videon igår som nån länka. Det såg beboligt ut

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Grönsiska skrev 2009-07-11 12:04:57 följande:
    Sen är jag dessutom trött på vuxna eller barn som bara kastar sig ut och gör något i egenskap av ett namn, vilken annan 11-åring skulle ens kunna fundera på något sådant? Hoppas inte de vuxna runt henne utnyttjar situationen, hon kan ju omöjligt fatta vad cirkusen innebär.
    i för sig har hon vuxit upp med "cirkusen" på nära håll, varit med pappa på turner, det sa ju MJ självi ngn intervju
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-11 12:37:17 följande:
    Jag tyckte det var så kul när jag såg filmen att han hade småprylar precis ÖVERALLT, ingen ordning alls
    Tyckte jag med, jösses vad mycket saker
  • Bevabus

aa jag vete tusan, det kanske inte var den razzian? kanske var nån annan de vände upp o ner på hans hem. eller så gjorde de efter att ha slutat filma...hm..

BooBoo skrev 2009-07-11 12:44:25 följande:
    Mjo för jag minns när han berätta i en intervju hur dom vände upp o ner på allt i hans hem. Tänkte om dom tog bilderna efter. Fast det var jue iofs ett tag sen.. För jag såg videon igår som nån länka. Det såg beboligt ut
  • Grönsiska
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 12:44:37 följande:
    i för sig har hon vuxit upp med "cirkusen" på nära håll, varit med pappa på turner, det sa ju MJ självi ngn intervju
    Fast det är nog inte samma sak som att vara "huvudattraktionen"
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-11 12:14:53 följande:
    Min MJ-bilaga trasha jue ungarna. Min far köpte den med tidningen idag. He don't like MJ but he sure do like me Men jag sluta jue läsa på sid 17 .. Har ni läst den, hela tidningen?
    tyvärr inte, bor ganska långt ifrån en affär...annars hade jag köpt den
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 12:44:37 följande:
    Dock hade de aldrig fått se honom uppträda på konsert, det skulle de få göra för första ggn nu på This is it.
  • Småkottarna
    Grönsiska skrev 2009-07-11 12:45:45 följande:
    Tyckte jag med, jösses vad mycket saker
    Vågar vi gissa att det inte var han själv som dammade där?
  • KikiBoo

Jag hoppas verkligen paparazzin lämnar MJ barn ifred. Jag tycker verkligen dom är VIDRIGA människor. Riktigt vidriga.

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson