• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:18:39 följande:
    vart ligger dä då?? :O
    i västmanland..   ca 1.5 tim
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:20:38 följande:
    Att älska sig själv eller att älska med sig själv? Tur jag fick NÅTT iaf! Händer ju inte allt för ofta.
    Hahaha!! Ja man kan jue "älska" med sig själv.. Magic fingers u know.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna
    AllieF skrev 2009-07-11 23:21:09 följande:
    Jag drömde att jag planerade sex med en dvärg häromnatten. Ville ju drömma om MJ. :(
    Åh herre gud jag dör!!! Man är bra lustig när man drömmer! Däremot så älskar jag att drömma om sex, det är alltid så jäkla bra i drömmen.
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:12:51 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:10:19 följande: Fan då... aja.
    nu blev jag oxå JÄTTE nyfiekn, jag vill med veta, om jag skickar dig min e-mail, kan du adda mig och berätta..please?
  • KikiBoo
    Jag drömde att jag planerade sex med en dvärg häromnatten. Ville ju drömma om MJ. :(
    did u do it?
    hahaha
  • Brooke
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:20:38 följande:
    Att älska sig själv eller att älska med sig själv? Tur jag fick NÅTT iaf! Händer ju inte allt för ofta.
    haha.! OMG..
    Skrattar så mkt att jag gråter.. HAHA
    OMG: De va ditt inlägg jag börja gråta utav..

HJÄLP JAG HAR FÅTT SKRATTATTACK :-O
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:22:21 följande:

Jaaa, självklart! Om man ser det på det sättet så var det ju en riktig bonus, inte bara magic fingers utan magic jag.
  • KikiBoo

vad ni är  hemlihetsfulla. Berätta nu Inte behöver ni ta allt över msn

• Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 23:23:06 följande:
    nu blev jag oxå JÄTTE nyfiekn, jag vill med veta, om jag skickar dig min e-mail, kan du adda mig och berätta..please?
    Jag har redan avslöjat min böjelse i tråden.
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:22:21 följande:

Okej.. haha.. Då får du komma hit så vi kan gå på Frimis =) asg
  • Småkottarna

Om man som tjej har sex med killar är man hetro, om man som tjej har sex med tjejer är man homo. Om man som tjej har sex med sig själv är man.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................EGO!

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson