• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:17:16 följande:
    Jaså?? Men du bor väl i Sala? Men vart fn ligger dä? Har för mig att det ligger i sthlm :O
    hahahahahaa... verkligen inte
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:16:48 följande:
    wei wei kvinna   
    HAHA!!! *Skrattar ihjäl mig*
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:17:57 följande:
    hahahahahaa... verkligen inte
    vart ligger dä då?? :O
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-11 22:55:50 följande:
    Men det är inte så lustigt. Jag behöver inte sova för att ha sånna tankar. :) T.ex. när jag lyssnar på Speechless så tänker jag att vi umgås, ligger nära, bara kramas, åker pariserhjulet i hans trädgård, dansar när det börjar bli mörkt, men han har ju massa ljus där på ranchen så det blir bara romantiskt. Och vi kysser varandra, först lite försiktigt, nästan tafatt som blyga tonåringar och ler smått rodnande.
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:17:43 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:16:35 följande: Alltså, jag vet ju att jag är jag i drömmen, och framför mig ser jag mig.. Fattar inget!
    det är inge fel med att älska sig själv
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Lucille
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 23:02:49 följande:
    Nej jag har inte heller svårt att få såna tankar vid vaket tillstånd. Men det blir mer verkligt när jag sover. FÖrstår inte.. Jag har Speechless som alarmsignal på min mobil. och när jag hade den första natten och vaknade till den på morgon hjälp va RÄDD jag vart. O hu jeda mig säger jag.. Jag trodde han va i mitt rum och börja sjunga så jag skulle vakna. Men insåg snart att de va min mobil
    Åh, men gumman, jag förstår hur det känns. Har också varit med om liknande, dock inte med MJ. Jag tror dock inte att man kan känna av någons närvaro utan att personen i fråga är närvarande. Har fått höra många gånger att oftast när man drömmer om en avliden så är personen där, de skickar ett meddelande och visar att de är med en.

Jag tycker mig då och då känna av hans närvaro, blir lugn, nästan kramad känns det som. Däremot har jag inte drömt om honom ännu, bara haft lustiga drömmar, förmodligen för att jag varit för trött. Ska försöka komma i säng i lagom tid idag och se om han vill hälsa på. :) 
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:14:26 följande:
    denna poster har jag oxo  hemma hos päronen.. nånstans hoppas farsan inte slängt..www.singerpictures.com/michael-jackson-pictur...Jag tror nog vi kollade på olika klipp d du trodde jag lög för dig. Jag menade i videon som jag länka. The way you make me feel
    Mm.. jag tänkte väl dä :O
  • Småkottarna
    BooBoo skrev 2009-07-11 23:18:49 följande:
    det är inge fel med att älska sig själv
    Att älska sig själv eller att älska med sig själv?
    Tur jag fick NÅTT iaf! Händer ju inte allt för ofta.
  • Lucille
    Småkottarna skrev 2009-07-11 23:14:52 följande:
    Skit samma, ni vet inte vem jag är ändå! 2 nätter i rad, har jag drömt att jag haft sex med mig själv. Alltså, jag var båda personerna!! Det är så jäkla sjukt! Och helt omöjligt!
    Jag drömde att jag planerade sex med en dvärg häromnatten. Ville ju drömma om MJ. :(
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 23:19:09 följande:
    Åh, men gumman, jag förstår hur det känns. Har också varit med om liknande, dock inte med MJ. Jag tror dock inte att man kan känna av någons närvaro utan att personen i fråga är närvarande. Har fått höra många gånger att oftast när man drömmer om en avliden så är personen där, de skickar ett meddelande och visar att de är med en. Jag tycker mig då och då känna av hans närvaro, blir lugn, nästan kramad känns det som. Däremot har jag inte drömt om honom ännu, bara haft lustiga drömmar, förmodligen för att jag varit för trött. Ska försöka komma i säng i lagom tid idag och se om han vill hälsa på. :) 
    Så då menar du att han kommer till mig varje gång jag drömmer om honom? Och jag har känt av hans närvaro, hans lugna och kramgoa kropp.. Jag bara önskar att det är han. Jag önskade att när jag hörde låten att det var HAN som var i mitt rum och ville väcka mig på ett speciellt sätt. PRECIS som mina drömmar jag har haft om honom sen han dog.. :'(
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson