• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    vinterlärka skrev 2009-06-30 15:16:38 följande:
    Ni har säkert diskuterat detta tidigare, men går det att se dokumentären igen? Kan inte hitta den på SVT:s hemsida. Vi så bara halva, sedan var vi tyvärr tvungna att bege oss.
    hans biograf?
    Har tyvärr ingen tv så jag kollar på youtube
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    vinterlärka skrev 2009-06-30 15:16:38 följande:
    Ni har säkert diskuterat detta tidigare, men går det att se dokumentären igen? Kan inte hitta den på SVT:s hemsida. Vi så bara halva, sedan var vi tyvärr tvungna att bege oss.
    Jag tror man ska kunna köpa den på cdon.. men jag är inte säker på om det är den...
  • Brooke

Det sötaste med detta va när han bubbles försökter ta koppen med vatten eller vad det är i .. Och michael ser inte det. Och sen när michael gör ett tecken på att han ska sluta.. Och sen när han går baklänges :P

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 15:42:07 följande:

" target="_blank">

Det sötaste med detta va när han bubbles försökter ta koppen med vatten eller vad det är i .. Och michael ser inte det. Och sen när michael gör ett tecken på att han ska sluta.. Och sen när han går baklänges :P
      oooow de där klippet minns jag sen jag var tiny{#lang_emotions_smile}
  • KikiBoo

Kul o se lite teckenspråk. Använder mkt stödtecken här hemma

detta klipp var en av de första jag såg med MJ. Minns de som igår. Minns hur jag satt. {#lang_emotions_tongue_out}

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 15:52:19 följande:
    Kul o se lite teckenspråk. Använder mkt stödtecken här hemma

klipp var en av de första jag såg med MJ. Minns de som igår. Minns hur jag satt.
    Men det tecknet Michael gjorde till bubbles eller hur betyder det "sluta"?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson