Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Bevabus skrev 2009-08-08 00:52:50 följande:
    Han hade en del vita fläckar som såg misstänksamma ut, särskilt där på lillfingret
    Ja nått på lillfingret såg jag, men jag undrar om det inte är pga vinkel på handen och alla strålkastare. Kan ju spela ett spratt.
    Det lär ju märkas om han har det iaf
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 00:58:50 följande:

gud så han ser ut , var tvungen att  stänga av  känndes helt galet ,hade inte ens ljudet på för jag kollar på MJ från boxen
    Ne visst såg han hel skum ut :-O.
    Min första tanke var att dom hade gjort MJ till ett spöke
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 00:59:42 följande:
    Joo det såg ut som om han har det.
    Jag får skylla på att jag har fel på ögonen, är närsynt
    Lär iaf komma fram om har det
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 01:06:20 följande:
    Det var nog bara MJ som visste det :/ och hans läkare..
    ja det är ju klart, men verkade så konstikt att ville operera sig bara så där när han sagt att han var stolt över att vara svart. Visst hans barndom spelade nog stor roll.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 01:11:46 följande:

allt beror på vilken uppfattningen den som gör en bok eller film om Michael ,finns hur mycket som helst att läsa  från båda sidor
    Jo det är klart. Men ser jag en sån film ska vara baserad på verklighet vill jag ju att det stämmer något så när i filmen . Inte att man hittar på för att det kanske ser bra ut i filmen....
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 08:51:42 följande:
    Ja det var hemskt. Minns när jag läste om det som lliten. Tyckte så synd om MJ då. O i den artikeln beskrev dom hans könsorgan oxo. Tänker inte skriva det men jag minns den artikeln som de va igår iaf.. Den var så ingående. usch
    Gör dom så made lla pedofiler, alltså fotar dom nakna eller?
    Hade det v arit jag så hade jag satt dit dom jävlarna efter det. Ingen ska behöva bli förnedrad på det sättet
  • mona83

Kom ganska precis på att Mj säkert skulla haft spelning på 02 i kväll .
    Hade han levt hade man ju haft ganska stora chanser att se honom om man köpte biljett av nån utanför arenan om hade haft pengar .
    Lyssnade på they don´t care about us när jag kom och tänka på det. Var på gott humör innan och när det damp ner så vart det deppigt igen...
    Tårarna brände, nåra tittade fram. Vill inbte gråta inför barnen .

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 10:42:59 följande:
    Jag har ingen aning. Ska kolla med sambon om han vet. Han jobbar på fängelset här. På avdl med sexualbrottslingar.Ja just fan.. Spelningen.I april önskade jag mig en biljett..  Oh vad jag ville se han live.
    83 var en ganska dålig årgång, man var för liten att kunna gå på konserter då och nu kommer man aldrig ha chansen ens att få se . 80 talet överlag var en dålig årgång, 70 och tidigare skulle man vart född
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 11:07:14 följande:

fast vems verklighet ,vem som helst med pengar och kontakter kan göta em film Michaels liv ,vet inte om denna film är godkänd av Michael eller de runt han .

De fotade hans könsorgan för att killen som anklagade han hade beskrivet hans könsorgan ,de hoppas att det skulle matcha så att de hade bindande bevis ,det matchade inte ...
    Michaels verklighet, för det är den enda verklighet som finns. Allt annat är påhitt.

Men om det inte matchade, varför belalde han då för att pojken skulle ta tillbaka. Då hade han ju ändå fått domen inte skyldig....
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson