Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 11:17:48 följande:

Därför att det skulle ta slut någongång ,det fanns inga garantier att han skulle blir friad heller,har för mig att i den sortens rättegång ,var Michael tvungen att bevisa sin oskuld ,men barnen behövde inte bevisa att han var skyldig ,det är lite svårt att bevisa något som inte hänt .(lite luddigt beskrivet ,har lite bråttom just nu ,och försöker översätta i från mitt minne av vad jag läste i boken på eng  ) ska kolla närmare på det i kväll .Pojken kunde har gått vidare med fallet,trots att han fick pengar ,men han vägrade att vittna efter det .
    Jo det är klart
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-08 11:18:35 följande:
    Vänta, hur menar du nu? Att han opererade sig så han blev vit?Jag trodde du pratade om de övriga operationerna som te.x. gropen i hakan.
    Nepp, jag vet att han inte opererade sig vit.
    Jag menade att jag tyckte det var konstigt att han i Man in the mirror sa att han var tvungen att operera sig inför sitt nya album.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 15:26:07 följande:
    www.expressen.se/noje/michaeljackson/1.166497...Hjärnan som tillhör Michael Jackson är tillbaka, nu förbereds begravningen."familjen överväger att lägga Jackson i en namnlös grav av rädsla för souvenirjägare.- De är rädda att någon ska skända gravplatsen och till och med stjäla kroppen"Varför gör dem inte en sån grav som Elivs har? Den är väl OMÖJLIG att rubba?? Eller?
    Jag tror att folk tar reda på vilken som är hans grav ändå tyvärr

Jag vet iaf att jag vill åka till hans grav nån gång
  • mona83

Ikväll händer det inget alls.
    Vi har presic kommit hem från en dag på landet, varit hos min morfar och mormor till deras sommarstuga. Jätte fint där med sjö tomt. Så har blivit en hel del badande för ungarna

• mona83

Just ja då begravs han snart nu då .
    Då blir det så påtagligt att man verkligen aldrig får se honom i liv igen .
    Verkligen This is it .

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 21:41:39 följande:
    Mmmm han gör jue det...
    Vad sorgligt . Det är den biten som jag tycker är jobbigast. Då vet man verkligen att det är sant
  • mona83

Är glad att jag återupptäckt honom och tycker att han är super och numera fattar hans texter och budskap. När man förstår dom så vet man vilken sorts människa han var

• mona83
    mona83 skrev 2009-08-08 22:00:35 följande:
    Nu kan man beställa The wiz på cdon
    Hade den på bevakning där. Men jag måste avakta för har bjudit på tradera sen har jag för många räkningar redan därifrån
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 22:06:26 följande:
     Jaaaaaa!!! how much how much how much?
    En produkt som du bevakat på CDON.COM kan nu beställas.

The Wiz (Michael Jackson)

Men när man kommer till den sidan så kan man ju ninte beställa :S.
    Kostar ikaf 69 kr och fraktfritt tills på måndag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson