• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 21:26:18 följande:

haha, denna video va bra då dem satt och prata :P Michael och La Toya =) haha lät lite kul när hon ropa när dem skulle stänga nån dörr och sen när hon frågar Michael ifall han är våt pga det där vatten(va det nu heter). Han ba Of course Honey.. Asg
    ja, jag länkade ju den precis
    Den var rolig o titta på
  • Grönsiska
    Småkottarna skrev 2009-07-12 11:58:19 följande:
    Jo då, nu fick jag en orderbekräftelse så det gick nog.
    Härligt! Trevlig läsning.
  • Brooke

Oh jag vill gå ut på krogen och dansa. Först förfest med Michael jackson sen ut på krogen =)

• beadis

Det undrar jag med...var är BooBoo, Guild, Beverly och småkottarna????

We miss u!

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 21:58:59 följande:
    Det undrar jag med...var är BooBoo, Guild, Beverly och småkottarna????We miss u!
    Ingen aning =/ Jag snackade med SMåkottarna för ett tag sedan på msn men nu är hon knäpptyst. Samma sak med AllieF(tror ja hon heter)
  • Lucille

Jag är inte tyst. :) Jag är här, men idag har jag inte så mycket att säga.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Småkottarna

Hellu 3barnsmamma o resten av gänget!
    Jag har inte övergivit er ikväll. Har haft en tung dag och kväll så jag har hållt mig för mig själv... Ska kolla igenom vad ni skrivit.

• Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 21:48:49 följande:

Oh jag vill gå ut på krogen och dansa. Först förfest med Michael jackson sen ut på krogen =)
    Öhööö DET skulle inte funka. BÅDE alkohol och MJ-musik på förfest, världens gråtfest ju. Jag blir så otroligt blödig av alkohol.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson