• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:50:13 följande:
    Nu packar vi ihop och åker vidare .. Så ni inte tror jag dissar er Later
    Hare så bra gumms =) Skriv i inboxen om du har lust =) Så jag får något att läsa när jag kommer hem klockan halv tolv på nätterna.. Ska ju jobba =( BLÄ
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:49:03 följande:

VARFÖR måste jag drömma sååå underbara drömmar om Michael för? :'( why why why?? Ohh han är så himla underbar. Förstår inte..
    Nu blev iaf jag nyfiken, vill du berätta?
  • Lucille

LaToya har aldrig lyckats med sin karriär, det enda namn hon gjort för sig själv är 'Skräcködlan', tyvärr. Som ni hörde i intervjun tillsammans med MJ så berättade hon att hon ville vara i hans skor för han hade kommit så långt och hon var bara i början av sin karriär. LaToya har aldrig fått den uppmärksamheten, vare sig från pappa Joseph eller showbiz i allmänhet.

Att hon har gått ut med osanning har varit, i min åsikt, ett sätt att få uppmärksamhet och synas. Hon har till och med vikt ut sig i en karltidning, vilket drog skam över familjen. Hon har en tendens att alltid klampa i klaveret. 

Jag tycker lite synd om henne.

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:51:16 följande:
    Personligen så tror jag inte det finns människor som är 100% onda. Vi har alla både lite gott och ont i oss. Så hon kan mycket väl vara positiv och glad i intervjuer när hon pratar om sin sångkarriär och hur hon älskar sin bror. Men sen har hon en sida som....ah jag vete tusan...den är inte nyttig iaf.
    Hmm... Jag vill inte uttala mig om huruvida jag tror att någon kan vara 100% ond. Jag vet inte riktigt var jag står i den frågan ännu så den får jag lämna.

Men visst, hon kanske har problem som man inte vet om? Psykiskt alltså... Eftersom hon ena studen är en person och andra stunden en annan? Jag vet inte... Ändrade dock min uppfattning av henne radikalt efter jag såg intervjun med den hemska peruken.
  • beadis

ni har väl sett denna intervjun med LaToya o MJ på 80talet?

• Bevabus

Precis, jag tänker samma sak

AllieF skrev 2009-07-12 22:54:10 följande:
    LaToya har aldrig lyckats med sin karriär, det enda namn hon gjort för sig själv är 'Skräcködlan', tyvärr. Som ni hörde i intervjun tillsammans med MJ så berättade hon att hon ville vara i hans skor för han hade kommit så långt och hon var bara i början av sin karriär. LaToya har aldrig fått den uppmärksamheten, vare sig från pappa Joseph eller showbiz i allmänhet. Att hon har gått ut med osanning har varit, i min åsikt, ett sätt att få uppmärksamhet och synas. Hon har till och med vikt ut sig i en karltidning, vilket drog skam över familjen. Hon har en tendens att alltid klampa i klaveret. Jag tycker lite synd om henne.
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 22:52:10 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:49:03 följande:
    Nu blev iaf jag nyfiken, vill du berätta?
    Det gamla vanliga, vi är superduper kompisar, vi umgås i princip varje dag. HAn kommer hem till mig och han sover över. Det blir mkt pussar och kramar och romantik.. Levande ljus, filmkvällar. Ja you name it..
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:57:05 följande:

Det gamla vanliga, vi är superduper kompisar, vi umgås i princip varje dag. HAn kommer hem till mig och han sover över. Det blir mkt pussar och kramar och romantik.. Levande ljus, filmkvällar. Ja you name it..

Det låter mysigt
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 22:58:15 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:57:05 följande:
    Det låter mysigt
    Mm, och vi dansar och sjunger mkt.. Har roligt och skrattar mkt, pratar allt mellan himmel och jord...
  • Småkottarna

Fastnade i frågan om man kan vara 100% ond... Jag är uppväxt under psykisk misshandel av min "faders" fru, dagligen. Denna människan ÄR 100% OND!!!

MEN!! Hon är sjuk. Även om ingen annan ser det så VET JAG att hon är riktigt jävla sjuk. Psykopat.. Så... frågan är om det är hon som är 100% ond eller hennes sjukdom som gör henne 100% ond...?

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson