• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Småkottarna

Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:42:32 följande:

va??
    Vad fel det blev. Skulle citera Beverlys inlägg ju.
  • Bevabus

Det var mig du skulle ha citerat. Jag säger bara att, utifrån vissa intervjuer på youtube jag sett med henne när hon har betett sig normalt så verkar hon väldigt positiv och glad som person. Men sen ger hon de där intervjuerna som är helt sjuka, som jag sa. Och det gör mig väldigt förvirrad över henne som person. Antingen så går hon på nån medicin eller så är hon så som person, hon vet inte vart hon ska lägga sin lojalitet.

Småkottarna skrev 2009-07-12 22:42:08 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande:
    En gullig människa? Jag tycker hon verkar sjuk.... Tycker inte om henne alls!
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:44:59 följande:
    Det var mig du skulle ha citerat. Jag säger bara att, utifrån vissa intervjuer på youtube jag sett med henne när hon har betett sig normalt så verkar hon väldigt positiv och glad som person. Men sen ger hon de där intervjuerna som är helt sjuka, som jag sa. Och det gör mig väldigt förvirrad över henne som person. Antingen så går hon på nån medicin eller så är hon så som person, hon vet inte vart hon ska lägga sin lojalitet.
    jag håller med dig helt klart..
  • Småkottarna
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:44:59 följande:
    Jag känner lite som så, att de fruktansvärda intervjuerna hon gett fejkar man inte, man fejkar inte fram elaka kommentarer om sin bror. Man kan däremot fejka fram ett leende och ett trevligt bemötande och utstrålning.
  • Brooke

Ohh i morgon på jobbet blir det MYCKET Michael Jackson i mina lurar :P Dock måste jag gå å fråga om andra lurar mina är konstiga. Kan inte ha musik på så jag kan snacka med övriga kamrater.. =/ Måste stänga av musiken för att kunna prata med dem :/ HMm..

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:44:24 följande:
    Haha.. Ja det är synd att man har en kusin som heter Michael.. :/ suck
    Ha en kusin som heter Mikael, hehe...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke

VARFÖR måste jag drömma sååå underbara drömmar om Michael för? :'( why why why?? Ohh han är så himla underbar. Förstår inte..

• Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-12 22:44:43 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:42:32 följande: Vad fel det blev. Skulle citera Beverlys inlägg ju.
    ja jag såg det när jag läste nogrannare de andra inläggen
  • KikiBoo

Nu packar vi ihop och åker vidare .. Så ni inte tror jag dissar er

Later

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Personligen så tror jag inte det finns människor som är 100% onda. Vi har alla både lite gott och ont i oss. Så hon kan mycket väl vara positiv och glad i intervjuer när hon pratar om sin sångkarriär och hur hon älskar sin bror. Men sen har hon en sida som....ah jag vete tusan...den är inte nyttig iaf.

Småkottarna skrev 2009-07-12 22:46:46 följande:
    Jag känner lite som så, att de fruktansvärda intervjuerna hon gett fejkar man inte, man fejkar inte fram elaka kommentarer om sin bror. Man kan däremot fejka fram ett leende och ett trevligt bemötande och utstrålning.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson