• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    Bevabus skrev 2009-07-12 22:30:38 följande:
    Vet inte om ni sett detta men nu har LaToya gått ut i pressen o sagt att hon vet vem som mördade Michael. Jag är inte så säker på henne alltså.. Hon är en gullig människa men har sagt så mycket skit till pressen som sen inte visat sig varit sant så... Ta detta med en nya salt www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...
    har lite svårt att lita på aftonbladet men man vet ju aldrig... hemskt om det skulle vara så. Är det klarlagt att han blev mördad och inte en vanlig överdos?? Har vart borta större delen av dagen och har hängt med senaste nytt lite dåligt.
  • Brooke

Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande:

har lite svårt att lita på aftonbladet men man vet ju aldrig... hemskt om det skulle vara så. Är det klarlagt att han blev mördad och inte en vanlig överdos?? Har vart borta större delen av dagen och har hängt med senaste nytt lite dåligt.
    Nej det är inte fastställt. De måste ju vänta på obduktionen av hjärnan--
  • Lucille
    Ingenting är klarlagt. En person måste dömas i domstol för att det ska bestämmas vara mord. En sån rättegång lär ta ett bra tag. Ni kommer inte missa det när det väl händer.
    ♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • KikiBoo

Here I am
    Vi är på väg mot Öland i husbil. Stop i Linköing hos syrran min. Mat och kaffe

Vi har pratat lite MJ i husbilen jag o sambon. Vi planerar barn tre. Det finns tre män i mitt liv förutom min man då O det är MJ, Charlie Chaplin och Gaston   Vi pratade nanföslag. Han sa att vi kunde ge dottern namnet Michelle (Att de skulle vara Michael dåra) Gaston o Charlie skulle inte funka så bra, och heller inte Michael. Men Michelle .. Men näääääh!!

Sambon ser att jag hamnar i "koma" ibland.. Han säger på en gång: Michael?
    Jag visade han bilden på MJ i badkallingarna. Kolla vad snygg han va sa jag  

Idag har det känt lite depp igen..   He's gone jue{#lang_emotions_cry}

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Småkottarna

En gullig människa? Jag tycker hon verkar sjuk.... Tycker inte om henne alls!
  • KikiBoo

Men fan va jag svamlade "dynga". Knappt så jag själv fatta vad jag skrev, haha

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Trollet Ludenben
    Småkottarna skrev 2009-07-12 22:42:08 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande: En gullig människa? Jag tycker hon verkar sjuk.... Tycker inte om henne alls!
    va??
  • Trollet Ludenben
    AllieF skrev 2009-07-12 22:40:17 följande:
    Ingenting är klarlagt. En person måste dömas i domstol för att det ska bestämmas vara mord. En sån rättegång lär ta ett bra tag. Ni kommer inte missa det när det väl händer.
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 22:39:44 följande:
    Trollet Ludenben skrev 2009-07-12 22:37:06 följande: Nej det är inte fastställt. De måste ju vänta på obduktionen av hjärnan--
    ah, ok då är jag med igen
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:41:42 följande:
    Here I am Vi är på väg mot Öland i husbil. Stop i Linköing hos syrran min. Mat och kaffe Vi har pratat lite MJ i husbilen jag o sambon. Vi planerar barn tre. Det finns tre män i mitt liv förutom min man då O det är MJ, Charlie Chaplin och Gaston   Vi pratade nanföslag. Han sa att vi kunde ge dottern namnet Michelle (Att de skulle vara Michael dåra) Gaston o Charlie skulle inte funka så bra, och heller inte Michael. Men Michelle .. Men näääääh!! Sambon ser att jag hamnar i "koma" ibland.. Han säger på en gång: Michael? Jag visade han bilden på MJ i badkallingarna. Kolla vad snygg han va sa jag   Idag har det känt lite depp igen..   He's gone jue
    Yes he is gone
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-12 22:41:42 följande:
    Here I am Vi är på väg mot Öland i husbil. Stop i Linköing hos syrran min. Mat och kaffe Vi har pratat lite MJ i husbilen jag o sambon. Vi planerar barn tre. Det finns tre män i mitt liv förutom min man då O det är MJ, Charlie Chaplin och Gaston   Vi pratade nanföslag. Han sa att vi kunde ge dottern namnet Michelle (Att de skulle vara Michael dåra) Gaston o Charlie skulle inte funka så bra, och heller inte Michael. Men Michelle .. Men näääääh!! Sambon ser att jag hamnar i "koma" ibland.. Han säger på en gång: Michael? Jag visade han bilden på MJ i badkallingarna. Kolla vad snygg han va sa jag   Idag har det känt lite depp igen..   He's gone jue
    Haha.. Ja det är synd att man har en kusin som heter Michael.. :/ suck
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson