• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sorry..glömde skriva att efter ni har skrivit hans namn ska ni klicka på The official Michael Jackson channel on youtube..DÄR kan ni rulla ner o läsa kommentarer

• Lucille

Ahh, kollar på Pushing Daisies på TV nu och en man sa precis: "När Jackson dog började jag planera..." (något) och han pratade inte om Michael. Säkert bara jag som tyckte det var lite spooky.

Jag har hört snack om att det ska bli någon träff i Sverige, men fick aldrig veta vart planerna smids. Är med i några MJ-grupper på FB, men hittar inget där...

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • beadis
    AllieF skrev 2009-07-12 19:52:36 följande:
    Ahh, kollar på Pushing Daisies på TV nu och en man sa precis: "När Jackson dog började jag planera..." (något) och han pratade inte om Michael. Säkert bara jag som tyckte det var lite spooky. Jag har hört snack om att det ska bli någon träff i Sverige, men fick aldrig veta vart planerna smids. Är med i några MJ-grupper på FB, men hittar inget där...
    jag är oxå med i ngr grupper på FB..men har heller inte hittat ngt där
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 19:55:45 följande:

Love this
    Den mannen kunde verkligen dansa...WoW
  • mona83

Jaha ja, nu var sidorna slut iaf. Har läst ca 100 sidor sen igår för att komma ikapp vad ni skrivit dom senaste dagarna iaf, annars har jag runt 200 sidor nånstanns i mitten att läsa. Men gav som sagt upp.

Jag har inga skivor eller nått med MJ än, men det ska jag ändra på sen när jag får råd.
    Insett att jag i alla högsta grad är besatt av MJ.
    Har en jätte lista i mina favoriter på datorn med bara MJ .

Som jag skrev så grät jag dagen efter minnescermonin, tycker så synd om hans barn som förlorat sin pappa.
    Jag förlorade min för ca 1.5 år sedan. Det är det jobbigaste som finns att förlora en förälder. Min pappa var 5 år yngre än MJ.

• mona83

Visst fan, måste läsa igenom alla dom där sidorna iaf. Visst var det nån som hade fått reda på att allt skulle gå i repris?
    Ville veta tiderna

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-12 20:17:10 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-12 19:55:45 följande:
    Den mannen kunde verkligen dansa...WoW
    yes de kunde han =)
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-12 20:22:53 följande:
    Visst fan, måste läsa igenom alla dom där sidorna iaf. Visst var det nån som hade fått reda på att allt skulle gå i repris? Ville veta tiderna
    17 Juli om jag inte minns fel..
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-12 20:24:09 följande:

17 Juli om jag inte minns fel..
    ja på tv400..vet inte tid
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson