• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-07-18 18:15:22 följande:
    Jaiks! Här var han jue riktigt snygg.Denna har länkats förut.. But who cares

Ååh!

Måste hämta en mopp snart

*dreggel*
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-18 18:15:22 följande:
    Jaiks! Här var han jue riktigt snygg.Denna har länkats förut.. But who cares

DET ÄR JU DÄ JAG HAR SAGT HELA TIDEN! sorry för capsen, men var tvungen.. Han är ju en riktig heting, både då och nu.. DOH
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:23:15 följande:
    DET ÄR JU DÄ JAG HAR SAGT HELA TIDEN! sorry för capsen, men var tvungen.. Han är ju en riktig heting, både då och nu.. DOH
    Haha! Har alltid tyckt han sett bra ut. Ingen tvekan.
    Men i mina ögon såg jag han aldrig som en .. vad ska jag säga.. sexsymbol.
    Jag kunde tycka han var SÅ fin så jag fick ont
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-07-18 18:26:50 följande:
    Haha! Har alltid tyckt han sett bra ut. Ingen tvekan. Men i mina ögon såg jag han aldrig som en .. vad ska jag säga.. sexsymbol.Jag kunde tycka han var SÅ fin så jag fick ont
    Nej sexsymbol är han inte. Men snygg är han iaf.. Och han är ju het när han är blöt av antingen vatten eller svett {#lang_emotions_tongue_out}
  • KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-18 18:36:42 följande:
    Nej sexsymbol är han inte. Men snygg är han iaf.. Och han är ju het när han är blöt av antingen vatten eller svett
    Ja nog är han het allt. Kan inte bli annat av alla spotlights o dancemoves
  • Längtan efter dig

Han är huuur snygg som helst!

Snygg på ett sätt som är svårt att beskriva... Vacker är nog en mer korrekt beskrivning. Vacker på ett ömtåligt, känsligt, konstnärligt sätt.

Och HET till tusen såklart! Så grymt cool
    INGEN kan vara lika cool som han.

• KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-07-18 18:40:05 följande:
    Han är huuur snygg som helst! Snygg på ett sätt som är svårt att beskriva... Vacker är nog en mer korrekt beskrivning. Vacker på ett ömtåligt, känsligt, konstnärligt sätt. Och HET till tusen såklart! Så grymt cool INGEN kan vara lika cool som han.
    word!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson